پنجشنبه ۱۳۹۳/۰۲/۰۴

فدايي‌فر، مدير منطقه يک شهرداري قزوين خبر داد؛

صدور بيش از دو هزار و 400 مجوز حفاري در منطقه يک شهرداري قزوين

بيش از دو هزار و 400 فقره مجوز حفاري در سال گذشته در منطقه يک شهرداري قزوين صادر شد.

مدير منطقه يک شهرداري قزوين گفت: در سال گذشته دو هزار و 400 فقره مجوز حفاري در منطقه يک شهرداري قزوين صادر شده است. 

به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛کيومرث فدايي فر افزود:طي سال گذشته دو هزار و 400 فقره صدور مجوز حفاري درخواست مردمي و ادارات صادر شده است.
وي تصريح کرد: در اين مدت 6 فقره مجوز حفاري براي شرکت مخابرات و 30فقره مجوز براي ساير ادارات صادر شده است.
فدايي فرخاطرنشان کرد: بيشترين صدور مجوز حفاري در اسفند ماه با هزار و 118 فقره و کمترين آن با 70 فقره در دي ماه بوده است.
مدير منطقه يک شهرداري قزوين با اشاره به اينکه حفاري ها همواره در شهر هزينه هاي مازاد به شهرداري ها تحميل مي کنند، بيان کرد: اما صدور مجوز حفاري نيز گريز ناپذير است.
وي گفت: اگر شهرداري براي حفاري در فصول نامساعد که امکان مرمت آن را مشمول زمان مي کند، مجوز صادر نکند عملا مانعي در راه توسعه شهري است و شرکت هاي حفار نيز مجبور به جذب اعتبارات هستند .
فدايي فر بيان داشت: شهرداري تنها در اسفند ماه هر سال به جهت تدارک مقدمات سال نو و زيباسازي شهري اجازه حفاري نمي دهد و نيز شرکت هاي حفار را ملزم به مرمت کانالها مي کند.
وي تاکيد کرد: شهرداري در هنگام اجراي طرح هاي عمراني و آسفالت معابر از قبل به شرکت هاي حفار اعلام مي کند تا در صورتي که نياز به حفاري و توسعه شبکه خدماتي وجود دارد ، قبل از اجراي عمليات عمراني ، کانالهاي مربوطه حفر و سپس شهرداري اقدام به آسفالت مي‌کند.
 فدايي فريادآورشد: عمده حفاري ها به جهت نياز به توسعه و ارتقاي شبکه هاي خدماتي انجام مي گيرد که نياز به مرمت و روکش آسفالت بصورت مداوم در معابر شهري محسوس است .
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط