4/17/2014

مادر شهيد فيروز:

قرآن خواني و مهرباني شهيدم را فراموش نمي کنم

حجت الاسلام حسيني، نماينده مجلس به همراه دو تن از اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين و معاون بنياد شهيد استان و برخي از مديران شهرداري با خانواده شهيد "مجيد فيروز" ديدار و گفتگو کردند.

 

مادر شهيد مجيد فيروزي گفت: فرزندم آنقدر مهربان بود و کمک من در زندگي بود خانه ما کنار مدرسه بود صداي خواندن قرآنش را صبح هنوز به ياد دارم، قرآن خواني اش و مهرباني اش را هيچ گاه فراموش نمي کنم.
وي افزود: گرچه سه برادرش هم در جبهه بودند، ولي مجيد هم رفت کنار برادرانش بجنگد و زود هم شهيد شد؛ گرچه پاره تنم را از دست داده ام خوش به سعادتش که شهادت نصيبش شد در عين حال به او افتخار مي کنم .
يزدي، داماد خانواده با بيان اينکه ما همه مديون خانواده شهدا هستيم افزود: خانواده شهيد ميجد فيروز با توجه به بروز برخي مشکلات مالي مستاجرند و پدر شهيد هم درآمدي ندارند و با توجه به فقدان کار مطلوب براي دو پسرش، بهتر است مسئولان امر براي حل اين مشکل چاره انديشي کنند.
حجت الاسلام سيد مرتضي حسيني، نماينده مردم قزوين در مجلس در ادامه از حسين صلح جو عضو شوراي شهر و اکبر بيک معاون بنياد شهيد استان خواست پيگيري ها لازم را براي خريد خانه براي والدين شهيد مجيد فيروز انجام داده و پيشرفت کار را به ايشان گزارش دهند.
حسن صلح جو، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين و يکي از رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: من با شهيد مجيد فيروز در لشگر 16 زرهي آموزش نظامي ديديم و بعد براي عمليات رمضان رفتيم و اين عزيز در حمله صبح روز بعد عمليات به شهادت رسيد، مجيد فيروز بچه خوش اخلاق، بانشاط و با دل و جراتي بود.
گفتني است در اين بازديد اصغر اللهياري مشاور امور ايثارگران شهرداري، سيد حامد موسوي مسئول حراست سازمان فرهنگي – ورزشي شهرداري قزوين و فرهاد رشوند مسئول پايگاه اطلاع رساني شهرداري قزوين نيز حضور داشتند.
شايان ذکر است؛ مجيد فيروز، پنجم ارديبهشت 1346 در شهر قزوين به دنيا آمد. پدرش محمدتقي، راننده بود و مادرش اکرم نام دارد. تا راهنمايي درس خواند. از سوي بسيج در جبهه حضور يافت. بيست و سوم تير 1361در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسيد. مزار او در گلزار شهداي زادگاهش واقع است.
http://www.khatesorkh.ir/index.php?martyr_id=551

 

related images