3/18/2014

روزبه، استاندار قزوين:

رويکرد مديران در سال 93 بايد نهادينه کردن روحيه جهادي باشد

رويکرد مديران استاني و شهري در سال 93 بايد نهادينه کردن روحيه جهادي باشد چراکه مديريت جهادي از ريشه مذهبي ما برگرفته است.

 

استاندار قزوين گفت: رويکرد مديران استاني و شهري در سال 93 بايد نهادينه کردن روحيه جهادي باشد چراکه مديريت جهادي از ريشه مذهبي ما برگرفته است.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ مرتضي روزبه در آئين افتتاح تقاطع غيرهمسطح شهيد رجايي به عنوان بزرگترين تقاطع غيرهمسطح شهر قزوين که با حضور نماينده ولي فقيه در استان قزوين، نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي، نمايندگان مجلس قزوين، استاندار و ساير مسوولين استاني و شهري برگزار شد، افزود: بايد از تمام ظرفيت‌ها براي ارائه خدمات شايسته به شهروندان استفاده کرد.
وي افزود: در زمان مديريت نصرتي، شهردار قزوين اتفاقات بسيار خوبي براي توسعه شهر قزوين صورت گرفته است و در اين مدت مديريت بنده بيشترين جلسات را با شهردار قزوين براي توسعه شهر داشتم.
استاندار قزوين به ديدار اخير مقام معظم رهبري با اعضاي شوراي شهر و شهردار تهران  اشاره و بيان کرد: مقام معظم رهبري در اين ديدار به موضوع مديريت جهادي تأکيد ويژه‌اي داشتند اما متأسفانه مديران و مسئولان نظام در حوزه مديريتي خود به نحو مطلوبي به مديريت جهادي نپرداخته‌اند.
روزبه با اشاره به اينکه ورودي‌هاي شهر قزوين از وضعيت نابساماني برخوردار هستند، بيان کرد: بايد ساماندهي ورودي‌هاي شهر قزوين در يک برنامه 18ماه با مشارکت مسئولان اجرايي و مردم  در دستور کار قرار گيرد تا شان شهر قزوين حفظ شود.
وي به بافت مرکزي شهر قزوين اشاره کرد و گفت: بايد ساماندهي اين بافت‌ها با محوريت بارگاه امامزاده‌ها و اماکن مقدسه صورت بگيرد تا علاوه بر ساماندهي و بهسازي اين مکان‌هاي مذهبي، در بازسازي منطقه مرکزي اين شهر شاهد تحول عظيمي باشيم.
استاندار قزوين با اشاره به اينکه با افزايش جمعيت و استفاده مردم از خودروها مشکلات ترافيکي در شهر قزوين ارتقا مي‌يابد، بيان کرد: اين مشکلات با راه‌اندازي تقاطع‌هاي غيرهمسطح برطرف مي‌شود که افتتاح تقاطع غيرهمسطح شهيد رجايي در خيابان آزادگان مي‌توان در برطرف کردن مشکلات ترافيکي اين محور کمک به‌سزايي کند.
اين مسوول با بيان اينکه طرح سنگ فرش کردن از حد فاصل خيام تا سبزه ميدان با مديريت جهادي در دستور کار مديران شهري قزوين قرار بگيرد،افزود: اين مهم با هماهنگي و اقدامات لازم مديران شهري بايد به شيوه مطلوبي تا خرداد ماه سال 93 به اتمام برسد.
استاندار قزوين ادامه داد: در اجراي اين طرح تردد خودروها در اين مسير ممنوع مي‌شود و مردم مي‌توانند راحت‌تر در اين مسير عبور و مرور کنند.
پايان پيام
 

 

related images