9/17/2016

وزيري‌نژاد،مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد؛

برگزاري 20 کارگاه آموزشي موشک زباله سوز در محلات 14 گانه قزوين

سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: برگزاري 20 کارگاه آموزشي موشک زباله سوز در محلات 14 گانه قزوين در حال برگزاري است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري نژاد افزود: برگزاري کارگاه آموزشي ساخت موشک زباله سوز براي اولين بار است که در مرکز استان قزوين به اجرا در آمده و يکي از خدمات 24 گانه طرح «محله ما» به شهروندان قزويني است که در هر محله در سه جلسه آموزشي مختلف به اجرا در مي آيد.

وي اظهار کرد: کارگاه آموزشي موشک زباله سوز براي نوجوانان 12 تا 16 ساله با هدف ايجاد شور و نشاط علمي، شناسايي توانمندي هاي موجود در نوجوانان و اراده مفاهيم عملي مفاهيم بازيافت در حال برگزاري است.

وزيري نژاد ارائه آموزش هاي لازم با موضوعات پسماند و بازيافت زباله از مبدا و غني سازي اوقات فراغت نوجوانان و پرورش استعدادهاي آنان با محوريت مساجد را از ديگر اهداف برگزاري اين کارگاه هاي آموزشي ذکر کرد.

اين مسوول ادامه داد: اين کارگاه در سه جلسه و در گروه هاي چهار نفره در محلات در حال برگزاري است و در پايان شرکت کنندگان به رقابت با يکديگر مي پردازند و يکي از مهمترين دستاوردهاي آن آموز کارگروهي به نوجوانان است.

وي اضافه کرد: اين کارگاه آموزشي با شرکت بيش از 400 نوجوان قزويني با حضور استادان مجرب و فارغ التحصيل از دانشگاه هاي مطرح کشور در مقطع دکترا در حال برگزاري مي باشد.

وزيري نژاد افزود: در مجموع 80 تيم سازه هاي خود را به منظور شرکت در مسابقه آماده سازي کرده اند و در مراسم اختتاميه از نفرات برگزيده تقدير بعمل خواهد آمد.

 پايان پيام

related images