سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۶/۲۳

جهانگيري فرد، سرپرست سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

شناسايي نقاط حادثه‌خيز مهمترين هدف کميته ايمني شهرداري قزوين است

سعيد جهانگيري فرد، سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: شناسايي نقاط حادثه خيز و ارائه راهکار براي رفع اين نقاط مهمترين هدفي است که کميته ايمني دنبال مي کند.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ سعيد جهانگيري فرد افزود: کميته ايمني با حضور معاون پليس راهور، روساي ايستگاه‌هاي پنج گانه پليس راهور و کارشناسان سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين هر سه هفته يک بار برگزار مي شود.

وي با اشاره به اهداف برگزاري جلسات کميته ايمني عنوان کرد: بررسي موضوعات مرتبط با حوزه ايمني و رفع گره هاي ترافيکي مهمترين هدفي است که کميته ايمني دنبال مي کند.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد:  شناسايي نقاط حادثه خيز شهر، بررسي و ارائه راهکار براي رفع نقاط حادثه خيز، کنترل و نظارت بر روند ترافيک شهري و تلاش براي ارائه راهکارهاي مديريت ترافيک در ساعات اوج بار ترافيکي و رسيدگي به درخواست هاي مردمي در حوزه ترافيک از جمله فعاليت هايي است که در اين کميته انجام مي شود.

جهانگيري فرد با اشاره به برخي از مصوبات کميته مذکور که تاکون اجرايي شده است، خاطرنشان کرد: اجراي طرح آرام سازي ترافيک در خيابان توحيد، جانمايي و اجراي سرعت گير و سرعت کاه هاي موثر در نقاط مختلف شهر، تهيه و اجراي طرح آرام سازي بلوار ابوترابي و اجراي طرح آرام سازي بلوار اصلي شهرک دانش از جمله مصوبات کميته ايمني به شمار مي رود که تاکنون اجرايي شده است.

وي يادآور شد: اميدواريم با برگزاري جلسات مستمر کميته ايمني بتوانيم موانع ترافيکي را به بهترين شکل ممکن برطرف کرده و شاهد کاهش قابل توجه بار ترافيکي در معابر شهر باشيم.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط