پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۶/۱۸

رحماني فضلي، وزير کشور:

وحدت و همدلي بين اعضاي شوراي شهر با شهردار قزوين ارزشمند است

عبدالرضا رحماني فضلي، وزير کشور گفت: وحدت و همدلي بين اعضاي شوراي شهر با شهردار قزوين زبان زد است و اين مهم بسيار ارزشمند هست.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ وزير کشور در آيين افتتاح تقاطع غيرهمسطح قدس قزوين افزود: با وجود مديران ارزشمند و وحدت و انسجام خوبي که بين شهرداري و اعضاي شورا هست، پروژه‌هاي عمراني در شهر قزوين زود به نتيجه مي‌رسد.

وي گفت: مردم قزوين لياقت کارهاي عمراني مهم را دارند و بايد تلاش کنيم فعاليت‌هاي حوزه اقتصادي را با قدرت و سرعت بالا به نتيجه برسانيم.

وي بيان کرد: کشور ما در زمينه تکنولوژي روز در کارهاي عمراني از جايگاه خوبي در دنيا برخوردار است که نتيجه اين تلاش‌ها به نفع کشور مي‌باشد.

وزير کشور با بيان اينکه کشور اکنون در مسير توسعه در همه زمينه‌ها قرار گرفته است، افزود: کشور اکنون در زمينه‌هاي اقتصاد مقاومتي و علمي و فني توانسته به جايگاه خوبي برسد.

وي با بيان اينکه قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) با تمام مشکلات مالي مي‌تواند پروژه‌ها را به سرانجام برساند، بيان کرد:  قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) از مجموعه‌هاي موفق در استفاده از تکنولوژي روز است.

وي با بيان اينکه هماهنگي مسوولان و نمايندگان استان قزوين در سطح کشور هم قابل اهميت است، گفت: اميدواريم شهر قزوين يکي از پرچم‌داران اصلي در حوزه اقتصاد مقاومتي باشد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط