پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۶/۱۸

سردار عباس اکبري، جانشين قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء(ص):

تقاطع غيرهمسطح قدس با تکنولوژي روز دنيا احداث شده است

سردار عباس اکبري، جانشين قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء(ص) گفت: تقاطع غيرهمسطح قدس با تکنولوژي روز دنيا و در کمترين زمان احداث شده است.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ سردار عباس اکبري در آيين افتتاح تقاطع غيرهمسطح قدس که با حضور وزير کشور، نماينده ولي فقيه در استان، استاندار قزوين، شهردار قزوين، اعضاي شوراي شهر و ساير مسوولان استاني و شهري برگزار شد، افزود: بعد از جنگ تا اکنون قرارگاه توانسته کارهاي عمراني فراواني انجام دهد و اين قرارگاه از کارهاي عمومي و تکراري اجتناب کرد و توانست تکنولوژي روز دنيا را در سيستم پل‌سازي وارد کشور کند.

وي بيان کرد: در گذشته براي پل‌سازي از روش‌هاي سنتي و قديمي به شيوه "درجاسازي" استفاده مي‌شد اما اکنون توانستيم با وارد کردن تکنولوژي روز دنيا در پل‌سازي به شيوه "پيش ساخته" پل‌ها را احداث کنيم.

سردار اکبري گفت: استفاده از شيوه "پيش ساخته" براي احداث پل‌ها باعث شد کشور از نظر تکنولوژي 20 سال به جلو حرکت کند.

وي افزود: با تمام مشکلات مالي که در کشور وجود دارد توانستيم اين تقاطع غيرهمسطح را در کمتريم زمان به پايان برسانيم.

سردار اکبري با اظهار خوشحالي مبني بر افتتاح تقاطع غيرهمسطح قدس به عنوان اولين پروژه قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء(ص) در شهر قزوين با حضور وزير کشور بيان کرد: سپاه پاسداران بعد از جنگ، پتانسيل هاي فراواني در مهندسي و بازسازي و سازندگي کشور داشت و اين قرارگاه توانست پتانسيل هاي خود را در اختيار نظام قرار دهد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط