9/6/2016

الهياري، سرپرست سازمان آرامستان‎هاي شهرداري قزوين خبر داد؛

راه‎اندازي سامانه تلفني 1530 براي اعزام آمبولانس انتقال متوفيات

اصغر الهياري، سرپرست سازمان آرامستان‎هاي شهرداري قزوين گفت: سامانه تلفني 1530 به منظور اعزام آمبولانس انتقال متوفيات به آرامستان راه‎اندازي شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آرامستانهاي شهرداري قزوين؛ الهياري افزود: سامانه 1530 به منظور تسهيل در امور مربوط به اموات و متوفيان شهروندان راه‌اندازي شده است و از اين پس بازماندگان مي‌توانند با برقراري تماس با اين سامانه، روند انتقال اموات خود را تسهيل کنند.

وي با اشاره به اينکه برقراري تماس با سامانه 1530 از طريق خط‌هاي تلفن ثابت شهري امکانپذير است، عنوان کرد: بازماندگان مي‌توانند براي اعزام آمبولانس، انجام مراحل و تشريفات تغسيل، کفن و دفن با سامانه چهار رقمي 1530 تماس بگيرند و درخواست خود را مطرح کنند.

سرپرست سازمان آرامستانهاي شهرداري قزوين ادامه داد: به محض دريافت تماس با اين سامانه و درخواست شهروندان و پس از دريافت نشاني و مشخصات مرحوم، نسبت به اعزام آمبولانس و انتقال متوفي براي انجام تشريفات کفن و دفن اقدام مي‌شود.

الهياري با بيان اينکه جلب رضايت شهروندان و بازماندگان در اولويت سازمان آرامستانهاي شهرداري قزوين قرار دارد، اظهار کرد: تمامي اقدامات اين سازمان در راستاي تسهيل امور شهروندان و بازماندگان در برنامه کاري قرار مي‌گيرد.

پايان پيام

 

related images