سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۶/۰۹

منجم، رئيس اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين:

برگزاري اجلاس جاده ابريشم فرصتي براي معرفي قزوين در سطح فراملي است

علي‌رضا منجم، مشاور شهردار و رئيس اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين گفت: برگزاري يازدهمين اجلاس جاده ابريشم فرصتي براي معرفي شهر قزوين در سطح ملي و فراملي است.

علي‌رضا منجم که در برنامه تلويزيوني راه ابريشم سخن مي‌گفت، افزود: قزوين از ظرفيت‌هاي فراواني برخوردار است که متاسفانه اين شهر به خوبي معرفي نشده است.

منجم بيان کرد: با توجه به اينکه روزانه از اتوبان قزوين هزاران نفر عبور مي‌کنند، اگر بتوانيم فقط پنج درصد از اين جمعيت را وارد قزوين کنيم تحول عظيمي در رونق اقتصادي و گردشگري صورت خواهد گرفت.

اين مسوول گفت: بسياري از شهرهاي جهان با ميزباني مسابقات المپيک يا اجلاس‌ها توانستند شهر خود را در جهان معرفي کنند و صنعت گردشگري را رونق دهند و به طور قطعي با برگزاري يازدهمين اجلاس جاده ابريشم در قزوين خواهيم توانست اين شهر را در سطح ملي و فراملي معرفي کنيم.

وي افزود: برگزاري يازدهمين اجلاس جاده ابريشم در قزوين بهانه‌اي شد تا بتوانيم نزديک به 70 اتاق به اقامت‌گاه‌هاي شهر قزوين اضافه کنيم.

منجم بيان کرد: زيرساخت‌هاي توسعه گردشگري با مرمت مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه، احداث دهکده طبيعت قزوين، بازيگاه، توسعه منطقه کامان و زرشک و... فراهم شده است.

اين مسوول گفت: اميدواريم با تعامل و همکاري همه دستگاه‌هاي اجرايي بتوانيم گردشگري را در اين شهر رونق دهيم و دستاورد توسعه صنعت گردشگري در قزوين به نفع شهروندان خواهد بود.

مشاور شهردار قزوين گفت: چندين ماه است که براي برگزاري يازدهمين اجلاس جاده ابريشم در سيزدهم و چهاردهم شهريورماه سال جاري از سوي مديريت شهري برنامه‌ريزي صورت مي‌گيرد تا بتواند اين اجلاس را به بهترين شکل برگزار کند.

وي گفت: در يازدهمين اجلاس جاده ابريشم در سيزدهم و چهاردهم شهريورماه سال جاري‌ مقامات خارجي وارد کشور خواهند شد.

منجم گفت: اميدواريم برگزاري يازدهمين اجلاس جاده ابريشم در سيزدهم و چهاردهم شهريورماه سال جاري دستاورد خوبي براي قزوين داشته باشد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط