8/22/2016

گنجي، معاون شهردار قزوين:

اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين از پروژه‌هاي سرمايه‎گذاري بازديد کردند

اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين با بررسي روند کار، بر تسريع در اجراي پروژه‌هاي مهر و ماه، البرز و فردوسي در کنار حفظ کيفيت ساخت به منظور رعايت حقوق شهروندي تاکيد داشتند.

به گزارش روابط عمومي معاونت سرمايه گذاري و مشارکت شهرداري قزوين؛ ناصر گنجي، معاون سرمايه‌گذاري و مشارکت‌هاي اقتصادي شهرداري قزوين درباره اين بازديد گفت: در بازديد اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين از 3 پروژه سرمايه‌گذاري شهرداري، در جريان آخرين تحولات و روند تکميل پروژه‌ها قرار گرفتند.

معاون سرمايه‌گذاري و مشارکت شهرداري قزوين افزود: بازديد از پروژه هاي سرمايه گذاري پارکينگ‌هاي طبقاتي مهر و ماه واقع در چهار راه خيام، پارکينگ طبقاتي فردوسي واقع در خيابان فردوسي جنوبي و واحدهاي تجاري و پارکينگ طبقاتي البرز واقع در خيابان طالقاني اين هفته در برنامه کاري اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين قرار داشت که در اين بازديدهاي ميداني، سرمايه‌گذاران گزارشي از روند اجرايي پروژه‌ها را ارائه کردند.

گنجي اظهار کرد: در جريان اين بازديدها اعضاي شوراي اسلامي شهر با بررسي روند کار، بر تسريع در اجراي پروژه‌ها در کنار حفظ  کيفيت ساخت به منظور رعايت حقوق شهروندي تاکيد داشتند و از رضايتمندي شهروندان به عنوان يکي از مهمترين اصول مجموعه شهرداري ياد کردند.  

معاون شهردار با اشاره به بهره‌برداري موقت از حدود 200 واحد پارکينگ از اين پروژه‌ها براي خدمات دهي به شهروندان يادآور شد: با تکميل و بهره برداري کامل از اين پارکينگ ها اميدواريم از حجم ترافيکي خيابان هاي منتهي به اين پروژه ها بصورت چشمگيري کاسته  و جريان ترافيکي روانتر شود.

وي ضمن استقبال از حضور و مشارکت سرمايه گذاران بخش خصوصي در انجام پروژه هاي شهري افزود: شهرداري قزوين بسترهاي مناسبي براي ورود سرمايه گذاران و مشارکت در پروژه‌هاي شهري را فراهم کرده است، بنابراين روز به روز در حال توسعه زيرساخت‌هاي لازم براي سهولت در افزايش حجم سرمايه گذاراي بخش غيردولتي مي‌باشد.

 

related images