یکشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۳۱

ميزاني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين خبر داد؛

آمادگي معاونت ترافيک شهرداري قزوين براي جابجايي مهمانان اجلاس جاده ابريشم

وهاب ميزاني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: اين معاونت و سازمان هاي زيرمجموعه آن آماده ارائه خدمات به مهمانان اجلاس جاده ابريشم است.

به گزارش روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ وهاب ميزاني افزود: با توجه به اينکه اجلاس جاده ابريشم شهريور ماه سال جاري در شهر قزوين برگزار مي شود بايد براي حمل و نقل مهمانان اين اجلاس نيز برنامه‌ريزي لازم صورت مي‌گرفت.

وي عنوان کرد: در اين راستا معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با توجه به رسالتي که در حوره حمل و نقل برعهده دارد هماهنگي هاي لازم را براي ارائه خدمات به مهمانان اجلاس جاده ابريشم با سازمان هاي زيرمجموعه خود انجام داده است.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: بر اين اساس هر يک از سازمان هاي زيرمجموعه اين معاونت با توجه به مأموريت هاي ذاتي که دارند، بخشي از وظيفه حمل و نقل مهمانان اجلاس را عهده‌دار هستند.

ميزاني با اشاره به اقدامات سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين براي ارائه خدمات در اجلاس جاده ابريشم خاطرنشان کرد: اين سازمان تاکسيراناني که با فرهنگ پذيرايي از توريست ها آشناتر بوده و به زبان خارجي نيز تسلط بيشتري دارند را فراخوان کرده تا در اين زمينه همکاري کنند.

وي گفت: براي افرادي که به منظور ارائه خدمات به مهمانان اجلاس جاده ابريشم اعلام آمادگي کرده و انتخاب شوند، کلاس هاي آموزشي لازم نيز بگزار مي شود تا با آمادگي بيشتر به خدمت رساني در اين اجلاس بپردازند.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين يادآور شد: اميدواريم با هماهنگي هايي که در حال انجام است بتوانيم در حوزه حمل و نقل اجلاس جاده ابريشم عملکرد موفقي را ارائه دهيم.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط