8/21/2016

در ديدار مديران شهري با خانواده ايثارگري عنوان شد؛

ايثارگران امنيت را براي کشور به ارمغان آوردند

جانشين فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان و جمعي از مديران شهري با "سيد جعفر ثاني قوامي" از جانبازان دوران دفاع مقدس و خانواده وي ديدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ سيد جعفر ثاني قوامي در اين ديدار صميمي گفت: در حمله عراقي‌ها به پاسگاه‌ که در آن بوديم؛ به ما يک خمپاره داده بودند که 90 تا گلوله داشت براي يک ماه چون وضعيت مناسب بود در عرض يک ساعت 90 گلوله شليک شد.

وي ادامه داد: سريع از بين محاصره رفتيم قصر شيرين و برگشتيم و مهمات گرفتيم و در زمان شليک خمپاره‌ها با توجه به اينکه خيلي عجله داشتيم پايه خمپاره را ثابت نکرديم و زماني که خمپاره شليک مي‌شد به اطراف اصابت مي‌کرد و برخي مزارع را آتش زد، دشمن با توجه به پراکندگي اصابت گلوله‌ها فکر کرد تعداد ما زياد است و آتش سنگيني بر روي آن‌ها ريخته مي‌شود و حتي ما در بين سنگرها لوله‌ها مثل لوله توپ جاسازي کرده بوديم که از دور مثل توپخانه به نظر مي‌رسيد و دشمن ترسيد عقب‌نشيني کرد.

مريم نخستين عضو شوراي اسلامي شهر قزوين نيز در اين جلسه گفت: جانبازان و آزادگان و ايثارگران و خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران آزمون داده‌اند.

نخستين افزود: شهدا از جانشان گذشتند و خانواده‌هاي آنان با صبرشان قابل‌تقدير شدند.

وي بيان کرد: بايد قدر ايثارگران و خانواده‌هاي آنان را بدانيم چراکه ايثارگران امنيت و آسايش را برايمان ارمغان آوردند.

در اين جلسه عباس برزگر ابراهيمي جانشين فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان، علي فرخ‌زاد، حسين صلح‌جو، علي صادقي نيارکي و محمدرضا صديقي از اعضاي شوراي اسلامي شهر، کيومرث فدايي فر مدير منطقه سه شهرداري قزوين، شکوهي و قاريان پور از بنياد شهيد، اصغر الهياري مشاور امور ايثارگران و سرپرست سازمان آرامستان‌ها، غلامرضا ابراهيمي مدير سامانه 137 شهرداري حضور داشتند.

پايان پيام

l

 

related images