یکشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۳۱

رئيس اداره آموزش و پژوهش معاونت برنامه‌ريزي شهرداري قزوين:

کلاس آموزشي "نکات کليدي متره و برآورد" در قزوين برگزار مي‌شود

عباس کشاورز، رئيس اداره آموزش و پژوهش، معاونت برنامه ريزي و توسعه شهرداري قزوين از برگزاري کلاس آموزشي با موضوع "نکات کليدي متره و برآورد" ويژه کارشناسان و ناظران عمراني واحدهاي مختلف شهرداري قزوين در مردادماه سال‌جاري خبر داد.

به گزارش روابط عمومي معاونت برنامه ريزي و توسعه شهرداري قزوين؛ کشاورز افزود: اين دوره آموزشي با موضوع "نکات کليدي متره و برآورد" به مدت 2 ماه و با حضور 105 کارشناس و ناظر عمراني در قالب سه گروه در مردادماه سال‌جاري با همکاري دانشگاه علمي کاربردي شهرداري قزوين برگزار مي‌شود، که در مرحله نخست 42 نفر در قالب گروه اول شرکت مي کنند.

 

کشاورز هدف از برگزاري اين دوره را بررسي تدقيق برآورد ميزان هزينه هاي پروژه هاي عمراني، قبل از اجرا در محورهايي همچون سازه، برق، تأسيسات، مکانيک و ... عنوان کرد و افزود: مجموع اين کلاس ها با رويکرد ارتقاء توانمندي کارشناسان و ناظران شهرداري قزوين به منظور جلوگيري از اتلاف منابع مالي در پروژه ها برگزار مي‌شود.

 

وي تصريح کرد: اين کلاس آموزشي به مدرسي مهندس حسين نادري، کارشناس ارشد عمران برگزار مي‌شود و در صورت قبولي شرکت کنندگان در آزمون، موفق به دريافت گواهينامه پايان دوره آموزشي از دانشگاه علمي کاربردي  و شهرداري قزوين مي شوند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط