8/20/2016

رئيس ايستگاه شماره سه سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين خبر داد؛

برخورد مرگبار خودروي سمند و تريلر در جاده اقباليه

عليرضا رحماني، رئيس ايستگاه شماره سه سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از تصادف مرگبار يک دستگاه خودروي سمند و تريلر در جاده اقباليه قزوين خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ رحماني افزود: در اطلاع رساني اين حادثه به سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 08:27 روز جمعه مورخه 29 مرداد ماه، از وقوع تصادف شديد بين يک دستگاه خودروي سمند و تريلر در جاده اقباليه قزوين خبر داده شد که بلافاصله آتش نشانان ايستگاه شماره سه (مولوي) و هشت (چوبيندر) با هماهنگي ستاد فرماندهي به محل حادثه اعزام شدند.

عليرضا رحماني افزود: در جريان اين حادثه يک دستگاه خودرو سواري سمند در جاده اقباليه در حال حرکت به سمت قزوين بوده که به علل نامعلومي به شدت با قسمت عقب يک دستگاه تريلر در لاين کند رو برخورد مي‌کند.
وي با اشاره به گير افتادن تنها سرنشين خودرو سمند در اتاقک در هم پيچيده خودرو افزود: نيروهاي عملياتي با دو دستگاه خودرو ويژه امداد و نجات و اطفاء حريق به محل حادثه اعزام شدند و بلافاصله با نصب علائم هشدار دهنده در مسير جاده و قطع جريان برق خودرو سواري، محل حادثه را ايمن سازي کرده و با استفاده از تجهيزات هيدروليکي نجات نسبت به برش اتاق خودرو سمند اقدام کردند.
رحماني با اشاره به اينکه مرگ راننده در همان لحظات اوليه توسط عوامل اورژانس تاييد شده بود، افزود: آتش نشانان پس از برش بدنه خودرو نسبت به خارج کردن راننده فوت شده از بين آهن پاره ها اقدام و سپس خودروي سمند را از قسمت پشت تريلر رهاسازي کردند.
گفتني است؛ نيروهاي آتش نشاني در ادامه عمليات براي پيشگيري از حوادث بعدي، کاميون و خودرو سواري را به حاشيه جاده انتقال داده و با تحويل محل حادثه به عوامل انتظامي به مأموريت خود پايان دادند.

گفتني است؛ علت بروز اين حادثه از سوي کارشناسان پليس راهنمايي و رانندگي در دست بررسي مي باشد.

پايان پيام

 

related images