8/18/2016

شيخلر، فرمانده شيفت ايستگاه يک سازمان آتش نشاني قزوين خبر داد؛

آتش سوزي انباري منزل مسکوني در خيابان تهران قديم قزوين

رضا شيخلر ، فرمانده شيفت ايستگاه شماره يک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از حريق انباري منزل مسکوني در خيابان تهران قديم خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ شيخلر افزود: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 10 و 31 دقيقه روز چهارشنبه 27 مردادماه از آتش سوزي انباري يک باب منزل مسکوني در خيابان تهران قديم ، کوچه پيرحصار خبر داده شد که بلافاصله نيروهاي اطفاء حريق  از ايستگاه هاي شماره يک و سه اين سازمان در کمتر از 2 دقيقه در محل حادثه حاضر شدند.

شيخلر تصريح کرد: در اولين لحظات حضور آتش نشانان در محل عمليات مشاهده شد راه پله و مسير ورودي به انباري در طبقه زيرزمين دچار دودگرفتگي شده و شعله هاي آتش و دود در حال خروج از انباري مذکور مي باشد.

وي افزود: با توجه به بسته بودن درب ورودي انباري آتش نشانان با سرعت عمل و استفاده از دستگاه تنفسي و تجهيزات مخصوص ابتدا نسبت به باز کردن قفل درب اقدام و سپس با استفاده از 2 رشته شيلنگ آبرساني شعله‌هاي آتش را که در قسمت هاي مختلف انباري به سرعت در حال گسترش بود اطفاء کرده و از بروز خسارات بيشتر جلوگيري به عمل آوردند.

شيخلر افزود: علت بروز آتش سوزي از سوي کارشناسان اين سازمان در دست بررسي مي باشد.

پايان پيام

 

related images