سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۵/۲۶

بهرامي، سرپرست سازمان عمران شهرداري قزوين خبر داد؛

پايان زيرسازي جاده خيابان اصفهان به بهشت فاطمه(س) و بهشت رضوي قزوين

سليمان بهرامي، سرپرست سازمان عمران شهرداري قزوين گفت: با توجه به اهميت کاهش زمان دسترسي به آرامستان بهشت فاطمه(س)و بهشت رضوي و همچنين کاستن از ترافيک اين محور ، عمليات احداث جاده دسترسي به اين آرامستانها در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ بهرامي افزود: آرامستان بهشت فاطمه و بهشت رضوي به عنوان يکي از آرامستان‌هاي شهر پذيراي جمع کثيري از شهروندان به خصوص در ايام‌هاي خاص مانند اعياد و روزهاي تعطيل براي زيارت اهل قبور هستند  که اين خود نيازمند ايجاد مسيرهاي دسترسي و افزايش امکانات براي مراجعه کنندگان است.

وي افزود:غالبا  افرادي که براي زيارت اهل قبور به آرامستان بهشت فاطمه(س) و بهشت رضوي مراجعه دارند از خودروهاي شخصي استفاده مي‌کنند که اين مهم حجم ترافيک را در محورهاي منتهي به اين آرامستان ها افزايش مي‌دهد.از سوي ديگر اين جاده دسترسي در تکميل مسير هاي کنارگذر پل امام رضا(ع) و هدايت ترافيکي مسير هاي جايگزين نيز استفاده خواهد شد.

سرپرست سازمان عمران شهرداري قزوين با بيان اينکه اين جاده بر اساس ابلاغ واحد عمراني منطقه يک شهرداري ،در دو لاين و به طول 375  متر احداث شد ه است ،تصريح کرد: در حال حاضر عمليات خاکبرداري ،تسطيح ،زير سازي  و جدول گذاري هر دولاين شمالي و جنوبي اين مسير به پايان رسيده، در حال حاضر عمليات تسطيح و زير سازي جاده کناره در ضلع جنوبي و شرقي بهشت رضوي در حال انجام است که تا چند روز آينده نيز به پايان خواهد رسيد .

وي افزود :با آغاز عمليات اجرايي اين پروژه لودر ،گريدر ،تانکر ،غلطک  و کاميون هاي سازمان به محل اعزام شدند.

 وي در پايان خاطر نشان کرد با پايان عمليات زير سازي ،روکش آسفالت اين محدوده آغاز خواهد شد و شهروندان ميتوانند از اين مسير احداث شده بهرهمند گردند.

 

تصاویر مرتبط