8/15/2016

شهرداري قزوين؛ دستگاه برتر استاني در اجراي مصوبه 427 شوراي عالي انقلاب فرهنگي

شهرداري قزوين به عنوان دستگاه برتر استاني در اجراي مصوبه 427 شوراي عالي انقلاب فرهنگي شناخته شد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ فريدون همتي، استاندار و رئيس ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي استان قزوين طي پيامي از اقدامات و تلاش‌هاي مسعود نصرتي، شهردار قزوين در راستاي ارتقاي فرهنگ عفاف و حجاب و حقوق شهروندي تقدير کرد.

بر اساس اين گزارش؛ در اين پيام از شهرداري قزوين به عنوان دستگاه برتر استاني در گروه دستگاه‌هاي بالاي 50 نفر زيربنايي در حوزه اجراي مصوبه 427 شوراي عالي انقلاب فرهنگي تقدير شده است.

متن پيام فريدون همتي، استاندار قزوين به شرح ذيل است:

بسمه تعالي

جناب آقاي مسعود نصرتي

شهردار محترم قزوين

با سلام و تحيت، بي شک اهتمام مديران در جهت استقرار فرهنگ سازماني مبتني بر ارزش‌هاي اسلامي، کرامت انساني و ارج نهادن به سرمايه‌هاي انساني و اجتماعي در کنار توجه به بهبود روش‌هاي انجام کار، ارتقاي کارآيي و اثربخشي عملکرد سازمان را فراهم مي‌سازد.

نظر به اينکه نتايج حاصله از ارزيابي ستاد صيانت استان در اجراي برنامه‌هاي ابلاغي ستاد مرکزي صيانت، بيانگر اقدامات ارزشمند جنابعالي و همکاران گرانقدرتان در تقويت و ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب و حقوق شهروندي مي‌باشد، بر اين اساس اداره متبوع جنابعالي به عنوان دستگاه برتر استاني در گروه دستگاه‌هاي بالاي 50 نفر زيربنايي در حوزه اجراي مصوبه 427 شوراي عالي انقلاب فرهنگي شناخته شده است.

بدين وسيله از تلاش و توجه شما و همکاران محترمتان به موضوع عفاف و حجاب و حقوق شهروندي قدرداني نموده، اميد است با استمرار اجراي برنامه‌هاي فرهنگي و آموزشي مؤثر در جهت تقويت و حفظ اين ارزش‌هاي اسلامي در راستاي منويات مقام معظم رهبري و اجراي برنامه‌هاي دولت تدبير و اميد بيش از گذشته موفق باشيد.

فريدون همتي

استاندار و رئيس ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي استان قزوين

 

related images