شنبه ۱۳۹۵/۰۵/۰۲

پوروزيري، رئيس مرکز جهاني رهبران شهري ودبير شهرهاي شکوفايي شهري:

شهر قزوين مورد حمايت صندوق جهاني CPI قرار مي‌گيرد

دکتر رضا پور وزيري، رئيس مرکز جهاني رهبران شهري و دبير شهرهاي شکوفايي شهري گفت: شهر قزوين مورد حمايت صندوق جهاني CPI قرار مي‌گيرد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ پور وزيري در جلسه هماهنگي CPI با حضور دکتر معصومه ابتکار، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست کشور افزود: با توجه به انتخاب شهر قزوين از جمهوري اسلامي ايران به عنوان پايلوت اجراي برنامه جهاني ابتکار عمل شکوفايي شهري، اين شهر با پشتيباني بانک شهر مورد حمايت صندوق جهاني CIP قرار خواهد گرفت.

وي با بيان اينکه سازمان يونيپ به عنوان اولين سازمان با توجه به نزديکي به موضوع CIP به اين برنامه اضافه شده است، اظهار کرد: با توجه به ظرفيت‌هاي شهر قزوين، اين شهر مي‌تواند به طور هم‌زمان به عنوان پايلوت CIP و يونيپ معرفي شود.

رئيس مرکز جهاني رهبران شهري و دبير شهرهاي شکوفايي شهري افزود: با تحقق اين امر شهر قزوين مي‌تواند از حمايت‌هاي بين‌المللي بسيار خوبي بهره‌مند شود.

پور وزيري با اشاره به حمايت‌هاي خوب استاندار قزوين از اين برنامه‌ها عنوان کرد: با توجه به حمايت‌هاي صورت گرفته روند رو به رشدي در حال طي شدن است و اميدواريم در اجلاس ژنو به يک جمعبندي خوب و منطقي دست يابيم.

وي از دکتر ابتکار خواست تا با تببين اين برنامه‌ها و موضوعات براي رياست محترم جمهوري، حمايت خود را از اين برنامه‌ها و پايلوت شدن شهر قزوين اعلام نمايند.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط