پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۴/۳۱

وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين:

پانزدهمين مرحله داوري طرح تجليل از حافظان قرآن در قزوين برگزار مي‌شود

وزيري، مديرعامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين گفت: پانزدهمين مرحله داوري طرح تجليل از حافظان قرآن کريم شهر قزوين اول الي پنجم مرداد ماه سال جاري در فرهنگسراي بانو حضرت زهرا (س) اين سازمان برگزار مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، سعيد وزيري نژاد افزود: در اين مسابقه معنوي حافظان قرآني در رده هاي سني مختلف کودکان، نوجوانان، جوانان و ميانسالان  در دو بخش خواهران و برادران با هم به رقابت خواهند پرداخت که حدود 90 درصد شرکت کنندگان را بانوان تشکيل مي دهند.

وي اظهار کرد: دو هزار حافظ قرآن در «پانزدهمين همين مرحله داوري طرح تجليل از حافظان قرآن در قزوين» توسط 60 داور برجسته داوري مي شوند که طي مراسمي از برگزيدگان تجليل خواهد شد.

اين مسئول خاطرنشان کرد:طرح نهضت حفظ قرآن با هدف توسعه و گسترش فعاليت‌هاي قرآني و تشويق حافظان قرآن از چهار سال پيش شروع شده که اميدواريم با اجراي اين طرح شاهد ترويج مکارم اخلاقي و ارزش‌هاي اسلامي در سطح جامعه باشيم.

به گفته وي اين برنامه معنوي با عنايت به فرمايشات گهربار مقام معظم رهبري(مدظله العالي) درخصوص اهميت تفکر، تدّبر و عمل به آيات قرآني درکنار حفظ قرآن و تاکيد ايشان مبني بر تربيت ده ميليون حافظ قرآني در دستور کار  سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين قرار گرفته است که اميد است همانطور که حافظان قرآن تلاش مي کنند تا قرآن را به درستي بخوانند در زندگي خود نيز دستورات آن را جاري کنند و الگويي براي ديگران باشند.

 

تصاویر مرتبط