شنبه ۱۳۹۵/۰۴/۱۲

صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبر داد؛

ممانعت از 443 ساخت‌وساز غيرمجاز در منطقه دو شهرداري قزوين

فرامرز صادقي، مدير منطقه دو شهرداري در تشريح عملکرد واحد اجرائيات اين منطقه گفت: در سه ماهه اول سال جاري از 10 مورد وظايف اين واحد، 443 مورد مربوط به ممانعت از ساخت و ساز و تعميرات غير مجاز بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، 20 درصد کاهش داشته است.

به گزارش روابط عمومي منطقه دو شهرداري قزوين؛ صادقي افزود: بعد از اقدامات ياده شده بيشترين اقدامات انجام شده مربوط به اخذ 55 مورد تعهد کتبي از متخلفان ساخت و ساز بوده و بعد از آن 103 مورد جمع آوري وسايل متخلفان ساخت و ساز به هنگام تخلف ساخت و ساز بوده که نسبت به سال قبل 25 درصد کاهش داشته است.

اين مقام مسوول در ادامه تشريح عملکرد سه ماهه اول سال 95 واحد اجرائيات اين منطقه  بيان کرد: از ديگر اقدامات اين واحد مربوط به جمع آوري 82 مورد وسايل و لوازم کار دستفروشان بوده است.

صادقي با تقدير و تشکر از همکاري و مساعدت شهروندان با مأموران واحد اجرائيات از آنان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غيرمجاز، سدمعبر، دستفروشان مزاحم و غيره که آسايش و آرامش آنان را برهم زده و منظر شهري را به مخاطره مي‌اندازد با سامانه 137 تماس حاصل کنند.

وي افزود: در سه ماهه اول سالجاري در تمام موارد ساخت و ساز غير مجاز آمارها کاهش يافته که نشان مي دهد شهروندان به قوانين و مقررات شهرسازي آگاهي کامل پيدا کرده و از هدر دادن سرمايه و تلف کردن زمان خوداري کردند و از ارجاع پرونده به کميسيون ماده صد و اجراي احکام جلوگيري مي‌کنند.

پايان پيام

تصاویر مرتبط