6/28/2016

روابط عمومي سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين خبر داد؛

بازديد آتش نشانان شهرداري قزوين از شيرخوارگاه حليمه

به مناسبت شب هاي پربرکت قدر و گراميداشت نام اميرالمؤمنين حضرت علي (ع)، جمعي از کارکنان سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از مؤسسه راه فرشتگاه آسماني قزوين بازديد کردند.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين، روز يکشنبه ششم تيرماه مصادف با شب هاي پر برکت ليالي قدر، با هدف ترويج ديدار با فرزندان بي سرپرست و بد سرپرست، جمعي از کارکنان سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از اين مجموعه بازديد کردند.

در جريان اين بازديد حسين زاجکاني، رئيس هيأت مديره مؤسسه راه فرشتگاه آسماني قزوين با ارائه گزارش عملکرد اين مؤسسه، نحوه چگونگي فعاليت اين مجموعه و شرايط کودکان و نوجوانان تحت پوشش را تشريح کرد.

 ابوالفضل ذوالقدر، مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين با تقدير و تشکر از زحمات مديران و پرستاران شيرخوارگاه حليمه گفت: زماني که حادثه اي رخ مي دهد، مردم از محل وقوع حادثه دور مي شوند و تنها آتش نشانان هستند که خود را به محل حادثه مي رسانند تا از جان و مال شهروندان حفاظت و حراست کنند. و اين کار بزرگ و ارزشمندي است. اما همه ما مي دانيم که بزرگترين و شايد مهمترين وظيفه و کرامت انساني بر عهده پرستاران و مربيان شيرخوارگاه حليمه است، چرا که فرزندان آينده ساز اين شهر در اين مؤسسه پرورش مي يابند و اگر تلاش ها و زحمات اين عزيزان نباشد، مي توان شاهد بروز ناهنجاري ها و معضلات بزرگي در جامعه باشيم.

گفتني است؛ در اين بازديد آتش نشانان با حضور در کنار فرزندان بي سرپرست و بد سرپرست اين مؤسسه ساعاتي را با اين عزيزان سپري کرده و با توزيع دفتر نقاشي، مداد رنگي و کاردستي آتش نشاني به کودکان، موجبات شادي اين عزيزان را فراهم کردند.

پايان پيام

 

related images