5/14/2016

کاظمي، مديرعامل سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين:

بوستان ملاخليلا، مکاني مناسب براي بازديد و تفريح خانواده‌ها مي‌باشد

سيد مهدي کاظمي، مديرعامل سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين گفت: بازديدهاي گروهي و استقبال دانش آموزان و اقشار مختلف مردم از بوستان منحصر به فرد ملاخليلا، بي نظير است.

به گزارش روابط عمومي سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين، سيد مهدي کاظمي افزود: بوستان خانوادگي ملاخليلا با طراحي زيبا و معماري سنتي به مکاني مناسب براي بازديد دانش آموزان، اقشار مختلف مردم و خانواده‌‎ها تبديل شده است.

مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين افزود: اين بوستان با عنوان خانوادگي و در مساحت  7 هکتار احداث شده و بزرگترين بوستان جنوب شهر قزوين به شمار مي آيد، که با کاربري آموزشي، تفريحي  و تجاري داراي  امکاناتي نظير درختان مثمر کهنسال، ساختمان اداري، بازيگاه کودک، برکه، کبوترخانه، نمازخانه و سرويس بهداشتي، کوچه باغ، چاهخانه، پارکينگ، بوستان مسافر، آلاچيق و سکوهاي نشيمن و ... مي‌باشد که با طراحي زيبا و معماري سنتي احداث شده است.

کاظمي در ادامه بيان کرد: در بازديدهاي دانش آموزي از اين بوستان، مکان ها و ابنيه هاي بوستان معرفي مي شوند، با اينکه مکاني مناسب براي تفريح و تفرج خانواده‎هاست.

وي افزود: بوستان هاي شهر قزوين نيازمند مراقبت شهروندان است و در اين رابطه کارشناسان سازمان برنامه استفاده صحيح از بوستان هاي شهر را در دست تدوين دارند تا به موازات آن آموزش هاي لازم به شهروندان داده شود.

پايان پيام

 

 

 

related images