5/11/2016

ذوالقدر، مديرعامل سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين:

شهدا و جانبازان آرامش و امنيت را به جامعه هديه دادند

به مناسبت گراميداشت روز ولادت با سعادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز و ايثار و شهادت، از تلاش و کوشش فرزندان سرافراز شاهد سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين تقدير و تشکر شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ ابوالفضل ذوالقدر، مديرعامل اين سازمان حضور فرزندان برومند شهدا، جانبازان و ايثارگران را در بين کارکنان سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين افتخاري بزرگ براي سازمان برشمرد.

وي افزود: آرامش امروز و امنيت اقتصادي و سياسي مملکت ما مرهون خون شهدا و جانبازي و جان فشاني اين عزيزان است .

ذوالقدر فرزندان شاهد و ايثارگر را همکاراني شايسته و فداکار در سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين معرفي کرد و با ابراز خرسندي از حضور در جمع اين عزيزان اظهار کرد: فرزندان شاهد الگوي آتش نشانان قزوين هستند بطوريکه انتظار مي‌رود حضور و عملکرد فرزندان شهدا و جانبازان در ايستگاه هاي آتش نشاني قزوين بر ساير همکاران سازمان نيز تأثير گذار باشد.

ذوالقدر با اشاره به جايگاه ويژه فرزندان شهدا و جانبازان در اين سازمان گفت: شما همواره در کارهاي گروهي و عمليات هاي سازمان اثبات کرده ايد که در سنگر خدمت به شهروندان از هيچ کوششي دريغ نکرده و همچون پدران بزرگوار خود با لباسي ديگر به هموطنان ياري مي رسانيد.

در پايان اين نشست صميمانه، تعدادي از فرزندان شاهد شاغل در سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين به نمايندگي از دوستان خود سخناني ارائه کردند و درخواست هايي داشتند که مدير عامل سازمان با پاسخ به سوالات، بمنظور رسيدگي بهتر به ايشان مقرر کرد جلسات منظم براي پيگيري ديدگاه‌ها و مشکلات فرزندان شهدا، جانبازان و ايثارگران در طول سال برگزار گردد.

پايان پيام

 

related images