چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۲۲

فصيحي‌رامندي، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين خبر داد؛

اختصاص 15ميليارد ريال اعتبار براي ناحيه منفصل شهري دانش و ناصرآباد

فرج‌اله فصيحي‌رامندي، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: در سال جاري در ناحيه منفصل شهري دانش و ناصرآباد 15ميليارد ريال اعتبار هزينه خواهد شد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ فصيحي‌رامندي در آيين افتتاح بوستان آفتاب در ناحيه منفصل شهري ناصرآباد که با حضور شهردار قزوين، اعضاي شوراي شهر و ساير مسئولان شهري و اهالي ناصرآباد برگزار شد، افزود: مشکلات اين ناحيه از چشم ما مسوولان پنهان نيست و اميدواريم مشکلات اين ناحيه به مرور زمان حل شود.

وي با بيان اينکه مديريت شهري قزوين بر اساس درآمدها، هزينه مي‌کند، بيان کرد: درآمد حاصل از نواحي منفصل شهري ناصرآباد به اندازه کافي نيست و هزينه‌هاي که در اين ناحيه مي‌شود بيشتر از درآمد است.

فصيحي‌رامندي با اشاره به مشکلات صدور پروانه ساختماني در اين ناحيه افزود: ناحيه ناصرآباد به عنوان ناحيه منفصل شهري نهايي شده است که با ابلاغ رسمي اين موضوع، مشکل صدور پروانه ساختماني در اين ناحيه حل خواهد شد.

اين مقام مسوول گفت: مشکلات ورودي اين ناحيه با توافقات صورت گرفته با اداره کل راه و شهرسازي به زودي حل خواهد شد.

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين اظهار کرد: با مشارکت و خودياري شهروندان ناصرآباد مي‌توان اقدامات عمراني آسفالت و آماده سازي اين ناحيه را سرعت بخشيد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط