چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۱۵

به همت سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين صورت گرفت؛

آغاز پنجمين دوره طرح محله ما در شهر قزوين

به همت سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، پنجمين دوره طرح محله ما با حضور رييس شوراي شهر قزوين و اعضاي شوراي شهر،مديركل ورزش و جوانان استان و جمع كثيري از مردم افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري‌نژاد مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين در اين مراسم با قدرداني از تمام كساني كه در سال گذشته در شكوفايي اين طرح نقش موثري داشته‌اند، افزود: اميدواريم در سال اقدام و عمل نيز بتوانيم با تمام توان خود به منويات مقام معظم رهبري جامعه عمل بپوشانيم.

سعيد وزيري نژاد بزرگترين مزيت طرح محله ما را اعتماد به مردم دانست و تاكيد كرد: با واگذاري كارها به جوانان شاهد اتفاق هاي مثبتي خواهيم بود و خوشحاليم كه مردم نيز در محلات به شكل شايسته اي برنامه ها را پيش برده اند.

وي اظهار كرد:سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري نقاط مهم از جمله مساجد، مدارس و محله ها را در برنامه ريزي هاي خود تعريف كرده زيرا با تمركز بر روي چنين مكان هايي مي توان به نتايج بسيار ارزشمندي نيز دست يافت.

وزيري نژاد مساجد را از اركان مهم حكومت اسلامي برشمرد و اضافه كرد:اهميت مدارس امروز نيز بر همگان روشن است و معتقديم براي تقويت نظام اسلامي بايد به دنبال تقويت كاركرد مكان هايي چون مساجد و مدارس باشيم.

به گفته وي، در طرح محله ما با برنامه ريزي مدون پيوند مدرسه، محله و مسجد را به بهترين شكل برقرار خواهيم كرد.

اين مسئول اظهار کرد: نقطه عطف اين طرح اتكا نداشتن به سخت افزارهاي فيزيكي و بهره مندي از ظرفيت مردم و محلات است كه با توسل به رويكرد محله محور به دنبال شكوفايي خلاقيت و نوآوري جوانان هستيم.

وي خاطرنشان كرد: ما در مجموعه سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري با تفكر و تعقل عزم راسخ داريم قزوين را به لطف مديريت دلسوزانه مردم به جايگاه واقعي اش رهنمون كنيم.

در پايان اين مراسم از تلاش گران و فعالان طرح محله ما با تقديم لوح و تنديس تقدير شد.

پايان پيام

تصاویر مرتبط