5/1/2016

لايحه پيشنهادي شهرداري قزوين تصويب شد؛

ارائه تسهيلات تشويقي به مؤديان عوارض نوسازي به ميزان 100 درصد جرايم دير کرد

لايحه پيشنهادي شهرداري قزوين مبني بر ارائه تسهيلات تشويقي به مؤديان به ميزان 100 درصد جرايم دير کرد عوارض نوسازي از سوي شوراي اسلامي شهر قزوين به تصويب رسيد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ بر اساس بند 16 ماده 71 قانون تشکيلات و وظايف شوراهاي اسلامي کشور و انتخاب شهرداران، مصوب 1375 به شهرداري قزوين اجازه داده تا تسهيلات تشويقي به منظور ايجاد انگيزه براي تسويه بدهي‌هاي معوقه مؤديان و کمک به شهروندان ارائه دهد.

در همين راستا، بدهکاران عوارض نوسازي در شهر قزوين که بدهي معوقه سال‌هاي گذشته خود را تا پايان تير ماه سال 1395 به صورت يکجا و نقدي پرداخت کنند، مي‌توانند از تسهيلات تشويقي به ميزان 100 درصد جرايم ديرکرد بهره‌مند شوند.

بنابراين گزارش؛ تسهيلات تشويقي از تاريخ تصويب قابل اجرا بوده است و کساني که در قبل از اين تاريخ، بدهي خود را تسويه کرده باشند، مشمول اين تسهيلات نمي‌شوند.

بر اساس اين گزارش؛ بودجه تسهيلات اعطا شده از محل اعتبارات ماده 17 تأمين مي‌شود و اين تسهيلات شامل بدهي دستگاه‌هاي اجرايي، شرکت‌هاي دولتي يا وابسته به دولت، سازمان‌ها، نهادها و مؤسسات عمومي غير دولتي نمي‌شود.

در اين گزارش آمده است؛ پس از اتمام مهلت، گزارش کاملي از درآمد و ميزان معافيت به شورا و چنانچه ماده 17 با کسري مواجه شد، به همان ميزان در لايحه‌اي به ماده 17 افزوده مي‌شود.

بنابراين گزارش؛ اين مصوبه برابر ماده 83 قانون شوراها، چنانچه در مدت زمان قانوني مورد اعتراض مراجع مرتبط قرار نگيرد، اجرايي مي‌شود.

پايان پيام/

 

related images