4/30/2016

مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين خبر داد؛

حراج ايمني شهروندان به دست سودجويان

ابوالفضل ذوالقدر، مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: در سال گذشته و ماه هاي اخير شاهد مراجعه برخي افراد به مجتمع هاي مسکوني و مراکز تجاري بوده ايم که خود را نماينده آتش نشاني معرفي کرده و کپسول هاي اطفاء حريق منازل يا مغازه ها را تحويل مي گيرند و به صورت غير اصولي آنها را پر مي کنند.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين، ذوالقدر گفت: متأسفانه بدليل ورود برخي از افراد سودجو به صنف فروش و شارژ خاموش کننده هاي آتش نشاني، شاهد عدم رضايت شهروندان از فاقد کارآيي بودن کپسول هاي نو و شارژ شده بوده ايم.

ذوالقدر با اشاره به ضرورت توجه به مدت انقضاء شارژ خاموش کننده هاي آتش نشاني افزود: لازم است شهروندان بصورت ساليانه خاموش کننده هاي آتش نشاني خود را مورد بازبيني قرار دهند، بطوريکه خاموش کننده هاي از نوع پودري پس از مدتي که استفاده نشوند، کارآيي و قابليت خود را از دست داده و مي بايست توسط مراکز ذيصلاح شارژ شوند.

اين مقام مسئول از شهروندان و مراکز خصوصي و دولتي خواست تا از تحويل خاموش کننده هاي آتش نشاني به افراد و مراکز غير مجاز خودداري نموده و صرفاٌ به فروشگاه هاي مورد تأييد اتحاديه صنف الکترومکانيک مراجعه نمايند.

 

related images