4/30/2016

از سوي سازمات فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛

نهمين جشنواره سپاس با معرفي بانوان محجبه قزوين برگزار شد

به مناسبت گراميداشت هفته شوراها، نهمين جشنواره سپاس با معرفي بانوان محجبه مرکز بهداشت شهيد بلنديان قزوين از سوي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ نهمين مرحله «جشنواره سپاس» با حضور بيدخام، مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري ،جمعي از اعضاي شوراي اسلامي شهر و دکتر خوانساري،رئيس مرکز بهداشت شهيد بلنديان قزوين برگزار شد.

وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداي در حاشيه اين مراسم گفت:در نهمين مرحله «جشنواره سپاس» از 15 نفر از بانوان کارمند مرکز بهداشت شهيد بلنديان که در کنار خدمت صادقانه با پوشش کامل در محل کار خود حضور دارند،تجليل شد.

افتتاح اولين مرکز عرضه پوشاک حجاب اسلامي در مجموعه فرهنگي شهيد رجايي

سعيد وزيري نژاد افزود: در هشت مرحله قبل از بانوان کارمند محجبه شهرداري، سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري،اساتيد محجبه دانشگاه هاي علوم پزشکي، دانشگاه بين المللي امام خميني(ر)،دانشگاه پيام نور قزوين،فروشندگان محجبه خيابان خيام،پزشکان و پرستاران محجبه با اهداي گل،لوح تقدير و هديه تقدير به عمل آمد.

وي با بيان اين مطلب که اين طرح در راستاي ترويج فرهنگ عفاف و حجاب، در بين کارمندان ادارات انجام مي شود،گفت: حفظ عفاف و حجاب در جامعه سبب تحکيم بنيان خانواده در سطح جامعه مي شود و با اين امر در واقع سلامت رواني و اجتماعي جامعه حفظ مي گردد.

وي از راه‌اندازي اولين مرکز عرضه پوشاک حجاب اسلامي در مجموعه فرهنگي شهيد رجايي قزوين خبر داد و گفت: اين مرکز در اواخر ماه مبارک شعبان افتتاح مي گردد.

وزيري نژاد افزود: با راه اندازي اولين مرکز عرضه پوشاک حجاب اسلامي بانوان قزويني مي توانند پوشاکي نظير چادر و مقنعه را ارزان تر و آسانتر تهيه کنند و اين قدم بلندي در ترويج فرهنگ حجاب اسلامي در شهر قزوين مي باشد.

تشويق ابزار خوبي براي ترويج موازين اسلامي است

آريان، معاون فرهنگي و هنري سازمان فرهنگي ورزشي نيز گفت: اين برنامه در راستاي نهادينه کردن امر عفاف و حجاب در جامعه و ارزش گذاشتن بر بانواني که با رعايت کامل شئونات اسلامي در جامعه حضور مي يابند،صورت گرفته است.

صادق آريان افزود: بر اساس ارزيابي هاي انجام گرفته از سوي سازمان فرهنگي مشخص شد اين بانوان همواره با پوشش اسلامي در سر کار خود حاضر مي شدند.

وي تشويق را ابزار خوبي براي ترويج موازين اسلامي دانست و افزود: شناساندن مزايا و ارزش‌هاي والاي حجاب به بانوان در جامعه از جمله اقداماتي است که دستگاه‌ها و مجريان فرهنگي بايد به آنها توجه کنند.

ارزش ذاتي حجاب بايد به طور مستمر و درست در ميان نسل جوان نهادينه شود

اشدري،رئيس کمسيون فرهنگي شوراي شهر قزوين با اظهار خرسندي از برنامه هايي که سازمان فرهنگي ورزشي تاکنون در امر عفاف و حجاب به انجام رسانده،گفت:تقدير از بانواني که با رعايت حجاب اسلامي در جامعه حضور مي يابند، اقدامي قابل تحسين محسوب مي شود.

فاطمه اشدري برنامه هاي تشويقي براي ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه را بسيار مثبت دانست و افزود:تجليل از بانوان محجبه تبديل به يک سنت براي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين شده است،مي طلبد تمامي نهاد ها و دستگاه هاي دولتي چنين برنامه اي را براي زير مجموعه خود تدارک ببيند،

وي اظهار کرد:چادر يکي از شاخص هاي حجاب برتر و فاطمي است به همين دليل از زنان محجبه چادري تقدير مي شود،خوشبختانه وضعيت حجاب پرسنل مرکز بهداشت شهيد بلنديان قزوين خيلي خوب بود.

عضو شوراي اسلامي شهر افزود:ارزش ذاتي حجاب و جايگاه آن بايد به طور مستمر و درست در ميان نسل جوان نهادينه شود تا اين فرهنگ ارزشمند در نسل هاي آينده تکامل يابد نه اينکه پس رفت داشته باشد.

اشدري با بيان اينکه تربيت نسل آينده در گرو حجاب برتر مادران امروز است، گفت: لذا تنور آموزش در حوزه فرهنگ سازي عفاف و حجاب همواره بايد داغ باشد تا بانوان کارمند در شغل هاي مختلف نظير پزشکي و مهندسي حجاب کامل و دست و پاگير ندانند و حتي در سخت ترين شرايط به حجاب برتر پايبند باشند.

گفتني است،وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين به اتفاق هيات همراه با حضور در واحدهاي مختلف به صورت نمادين از 15 نفر از بانوان محجبه اين مرکز با اهداي گل و هدايايي تقدير و تشکر کردند. 

 پايان پيام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

related images