4/28/2016

هادي‌چگيني، کارمند سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين خبر داد؛

حضور تيم کيک‌بوکسينگ قزوين در مسابقات المپيک ورزش‌هاي رزمي روسيه

افشين هادي‌چگيني، رئيس هيأت ورزش‌هاي رزمي استان و کارمند سازمان آتش‎نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: تيم کيک‌بوکسينگ استان به نمايندگي از فدراسيون ورزش‌هاي رزمي به عنوان تيم منتخب در مسابقات المپيک به ميزباني کشور روسيه شرکت مي‌کند.

به گزارش خبرگزاري فارس؛ هادي‌چگيني افزود: اين مسابقات با حضور حداقل 58 کشور به ميزباني کشور روسيه در شهر سن‌پترزبورگ در رشته‌هاي کيک‌بوکسينگ، موي‌تاي، جوجيتسو، جيت‌کان‌دو، کاراته، ساواته، تکواندو،‌ ووشو و سامبو و (MMA) در دو بخش تاتامي اسپرت و رينگ اسپرت از 7 تا 15 ارديبهشت ماه جاري برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به اينکه اين هيأت براي سومين بار است که در سه دوره از مسابقات برون‌مرزي به عنوان تيم منتخب جمهوري اسلامي ايران شرکت مي‌کند، عنوان کرد: هيأت ورزش‌هاي رزمي استان قزوين يک دوره در ترکيه قهرمان تورنمنت شده است و در سال گذشته در مسابقاتي که در کشور آذربايجان (باکو) برگزار شد، توانست مقام نخست را کسب کند.

اين مقام مسئول افزود: مجوز شوراي برون‌مرزي مسابقات المپيک ورزش‌هاي رزمي روسيه سن‌پترزبورگ به هيأت ورزش‌هاي رزمي استان قزوين به نمايندگي از فدراسيون ورزش‌هاي رزمي جمهوري اسلامي ايران با سرپرستي رئيس هيأت ورزش‌هاي رزمي استان قزوين، سرمربي تيم ملي کيک‌بوکسينگ جوانان و رئيس کميته امور استان‌ها و شهرستان‌هاي فدراسيون داده شده است.

هادي‌چگيني با اشاره به عملکرد مطلوب اين هيأت طي سال‌هاي گذشته گفت: تيم اعزامي ترکيبي از نمايندگان استان قزوين و ملي‌پوشان کشورمان هستند که از جمله نمايندگان اين استان در مسابقات المپيک ورزش‌هاي رزمي، جواد جعفري، صادق هاشمي، ميثم طاهرخاني، فرهاد روستازاده‌پاشاکي، محمدرضا عباسي‌ولدي، عليرضا گودرزوندچگيني و ايوب ساکي در اين رويداد مهم شرکت خواهند کرد.

پايان پيام/

related images