4/24/2016

گنجي، معاون شهردار قزوين خبر داد؛

مجتمع تجاري و پارکينگ طبقاتي فردوسي در سال جاري به بهره‌برداري مي رسد.

ناصر گنجي، معاون سرمايه‌گذاري و مشارکت شهرداري قزوين گفت:مجتمع تجاري و پارکينگ طبقاتي فردوسي واقع در ابتداي خيابان فردوسي در سال جاري به بهره برداري خواهد رسيد.

ناصر گنجي معاون سرمايه گذاري و مشارکت شهرداري قزوين با اعلام اين خبر گفت: مجتمع تجاري و پارکينگ طبقاتي فردوسي  واقع در ابتداي خيابان فردوسي در زميني به مساحت 1535 متر مربع با 4000متر مربع کاربري تجاري و 188واحد پارکينگ بصورت طبقاتي، با مشارکت بخش خصوصي بعنوان سرمايه گذار طي سال جاري به بهره برداري خواهد رسيد.

معاون سرمايه گذاري و مشارکت شهرداري قزوين افزود: با توجه به پر تردد بودن اين منطقه و افزايش بار ترافيکي در اکثر روزهاي سال جهت رفاه حال شهروندان اين مجتمع در قالب 8طبقه ( 4طبق تجاري و 4طبقه منفي با کاربري پارکينگ عمومي ) احداث شده که مي تواند نقش بسزايي در کنترل بار ترافيکي خيابان هاي منتهي به آن را داشته باشد.

ناصر گنجي ضمن اعلام اين موضوع که هم اکنون بخشي از پارکينگهاي طبقات منفي تکميل و در حال خدمات رساني به شهروندان مي باشد، افزود: با توجه به بازديد کارشناسان از پيشرفت فيزيکي، اميدواريم اين پروژه طبق برنامه زمان بندي، در موعد مقرر به بهره برداري برسد.

معاون سرمايه گذاري شهردار در ادامه افزود: با توجه به معضل ترافيکي موجود در مناطق مرکزي و پر تردد شهر پس از انجام مطالعات فني با تمهيداتي که طي سالهاي گذشته از سوي مديريت شهري در جهت ترفيع اين معضلات انديشيده شده بود پارکينگهاي طبقاتي "مهر و ماه" و "البرز" با ظرفيت بيش از 800 واحد پارکينگ با مشارکت سرمايه گذاران بخش خصوصي طي ماههاي آينده به بهره برداري خواهند رسيد.

اين مقام مسئول افزود: احداث پارکينگ هاي عمومي به منظور تامين امنيت و رفع مشکلات ترافيکي از خواسته هاي بحق شهروندان طي ساليان گذشته بود، به همين جهت پس از انجام مطالعات ميداني مذاکرات با سرمايه گذاران متعددي جهت مشارکت در اين پروژه ها را آغار کرده که طي ماههاي آينده شاهد نتايج مثبت و ملموس آنها براي شهروندان در جهت جلب رضايت آنان خواهيم بود.

وي در پايان ضمن استقبال از حضور و مشارکت سرمايه گذاران بخش خصوصي در انجام پروژه هاي شهري افزود: مشاركت بخش خصوصي در انجام پروژه هاي شهري از اهميت بسزايي برخوردار مي باشد، لذا افزايش سرمايه گذاري‌هاي اقتصادي مشترک و نگاه حمايتي، انگيزشي و مشارکت در پروژه‌هاي شهري را سرلوحه فعاليت‌هاي اين معاونت در جهت تامين منافع اجتماعي شهروندان و توسعه همه جانبه شهر قزوين مي باشد.

related images