چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۰۱

روابط عمومي سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين خبر داد؛

برگزاري اولين صبحگاه مشترک سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين در سال 95

نخستين مراسم صبحگاه مشترک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين در سال جديد به ميزباني ايستگاه شماره 4 مينودر و با محوريت اعلام برنامه هاي پيش روي سازمان در سالجاري و تجليل از 30 سال تلاش و کوشش يک آتش نشان و 20 قهرمان مسابقات آتش نشانان کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ مراسم صبحگاه مشترک سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين در صبح روز دوشنبه سي ام فروردين ماه با حضور  مديرعامل و کارکنان عملياتي و ستادي اين سازمان در ايستگاه آتش نشاني شماره 4 مينودر قزوين برگزار گرديد.

ابوالفضل ذوالقدر، مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين در جريان اين مراسم با تقدير و تشکر از زحمات ارزشمند آتش نشانان شهر قزوين با حضور فعال در بيش از 2716 عمليات در سال 94 گفت: سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين جزو يکي از بهترين سازمان هاي سطح کشور بوده و شما آتش نشانان با توان علمي و جسماني و روحيه پهلواني خود در عرصه هاي ملي و بين المللي نشان داده ايد که شهر قزوين جايگاه ويژه اي در سطح کشور دارد.

مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين با اشاره به ضرورت ارتقاء سطح علمي آتش نشانان گفت: از مهمترين برنامه هاي سالجاري برگزاري کلاس هاي دانش افزايي و بازآموزي ضمن خدمت براي کارکنان اداري و عملياتي سازمان است و اميدواريم در حوزه تحصيلات تکميلي هم شاهد حضور گسترده آتش نشانان براي ارتقاء سطح دانشگاهي آنان باشيم.

ذوالقدر در ادامه اين مراسم از 30 سال تلاش و کوشش آتش نشان بازنشسته محمد قرباني با اهداء لوح سپاس تقدير و تشکر کرد. همچنين 20 نفر از قهرمانان اين سازمان که در مسابقات عملياتي ورزشي و امداد و نجات در ارتفاع آتش نشانان کشور موفق به کسب مدال شده بودند با اهداء جوايز و لوح سپاس مورد تقدير و تشکر قرار گرفتند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط