سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۱/۳۱

حبيبي، معاون عمراني استاندار قزوين:

احداث قطار سريع‌السير جزو پروژه‌هاي اولويت‎دار استان قزوين است

منوچهر حبيبي، معاون عمراني استاندار قزوين گفت: احداث قطار سريع‌السير جزو پروژه‌هاي اولويت‎دار استان است.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ حبيبي در نشست مشترک با هيأت ايتاليايي شرکت ايتالفر افزود: به دليل اهميت احداث قطار سريع‌السير و تأکيد استاندار و شهردار قزوين بر اجراي آن، در سفر رئيس جمهور و معاون اول ايشان به قزوين، اين پروژه جزو پروژه‌هاي اولويت دار استان پيگيري خواهد شد تا قول مساعدت و همکاري از سوي مسئولان کشوري دريافت شود.

وي افزود:عزم مسئولان استان بر اعلام پشتيباني ملي از اين پروژه و اجراي هرچه سريع‌تر آن است.

معاون عمراني استاندار قزوين با اشاره به اينکه با توجه به نتايج اجراي اين پروژه، مسئولان کشوري نيز با آن موافق خواهند بود، گفت: جلوگيري از ورود خودرو به تهران از قزوين و البرز، کاهش آلودگي هوا و معرفي قزوين به عنوان بارانداز استان‌هاي شمالي و غربي از جمله نتايج اجراي اين پروژه است که مي‌تواند زمينه همکاري دستگاه‌هاي مختلف را ايجاد کند.

حبيبي با بيان اينکه اجراي اين پروژه نياز به هماهنگي دستگاه‌هاي مختلف و سه استان در مسير اجراي اين پروژه دارد، گفت: در ابتدا موافقت معاون وزير راه در خصوص اجراي اين پروژه دريافت و آمادگي براي در اختيار گذاشتن زمين‌هاي در مسير اين پروژه اعلام شد.

وي افزود: جلسه‌اي در تهران با حضور مسئولان دستگاه‌هاي مختلف و سه استان قزوين، تهران و البرز و بانک شهر برگزار خواهد شد تا هماهنگ‌هاي لازم در خصوص اجراي اين پروژه صورت گيرد.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط