4/16/2016

وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گزارش داد

اجراي ويژه برنامه هاي متنوع به مناسبت هفته سلامت

سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: به مناسبت هفته سلامت ويژه برنامه هاي متنوعي از سوي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري برنامه ريزي شده است که از يکم تا هفتم ارديبهشت ماه برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري نژاد به تشريح برنامه هاي هفته سلامت سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري پرداخت و افزود: حوزه سلامت به دليل گستردگي شرايطي دارد که بايد همه نهادها در اجراي برنامه ها مشارکت کنند که در اين راستا سازمان فرهنگي شهرداري نيز احساس مسئوليت کرده و براي گام برداشتن در اين مسير وارد ميدان شده است.

وزيري نژاد تصريح کرد:به مناسب هفته سلامت نهمين جشنواره سپاس ويژه تجليل از کارکنان محجبه مرکز بهداشت شهيد بلنديان در تاريخ پنجم ارديبهشت ماه در مرکز بهداشت شهيد بلنديان برگزار خواهد شد.

وي برگزاري همايش ورزشي و اجراي مسابقه طناب کشي ويژه داوطلبان سلامت و شهروندان را از ديگر برنامه هاي هفته سلامت سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري ذکر کرد و اظهارداشت: اين همايش چهارم ارديبهشت ماه در بوستان بانوان اجرا مي شود.

وزيري نژاد بيان کرد: همايشي با موضوع شعار روز جهاني بهداشت همراه با مسابقه و اهداء جايزه به داوطلبان سلامت و کارکنان شهرداري در هشتم ارديبهشت ماه در سالن آمفي تئاتر بانو حضرت زهرا (س) در سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري برگزار مي شود.

وي اضافه کرد: همچنين مسابقه علمي با محور شعار امسال در هفته سلامت ويژه کارکنان شهرداري از اول تا هفتم ارديبهشت در سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، تور يک روزه سلامت در گيلان ويژه کارکنان مرکز بهداشت شهيد بلنديان و سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين در نيمه دوم ارديبهشت ماه از ديگر برنامه هاي سازمان در هفته سلامت است.

وزيري نژاد همچنين از برگزاري کارگاهاي هاي آموزشي و برپايي ايستگاه سلامت در مساجد محلات 14گانه و فرهنگسراها ويژه عموم مردم همزمان با آغاز هفته سلامت  تاپايان ارديبهشت خبر داد.

وي خاطرنشان کرد: نصب تيربرد، بيلبرد و فيکسچر در سطح شهر، ارسال پکيج هاي آموزشي از طريق اتوماسيون و توزيع پوستر و بروشور در محلات و فرهنگسراها، چاپ بنر، فيکسچر و استند با موضوع شعار روز جهاني بهداشت و هفته سلامت و نصب آنها در مساجد محل و فرهنگسراها و سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري در اين هفته پيش بيني شده است.     

پايان پيام

    

 

related images