4/13/2016

کاظمي، مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين:

حرکت مؤثر روابط عمومي شهرداري قزوين در برگزاري آيين‌هاي بين‌المللي ستودني است

سيد مهدي کاظمي، مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز گفت: حرکت مؤثر روابط عمومي شهرداري قزوين در برگزاري آيين‌هاي بين‌المللي ستودني است.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ کاظمي در جلسه هماهنگي روابط عمومي‌ها افزود: مي‌توان با گسترش روابط بين‌المللي به افزايش سرمايه گذاري و توسعه شهر قزوين اميدوار بود که لازمه آن، تسلط به زبان انگليسي براي مديران اين حوزه است.

وي با اشاره به توانمندي‌هاي شهر قزوين در حوزه تاريخي، فرهنگي، طبيعي و موقعيت اجتماعي عنوان کرد: حضور افراد خلاق و باذکاوت در تيم اطلاع رساني و روابط عمومي براي گسترش ارتباطات ملي و بين‌المللي مؤثر است و معرفي شهر قزوين در سطح ملي و بين‌المللي با برگزاري اين آيين‌ها محقق خواهد شد.

مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز همچنين ايجاد مودت در بين کارکنان يک مجموعه و کارکنان مجموعه‌هاي مختلف را از وظايف و رسالت‌هاي مديران و مسئولان روابط عمومي خواند و گفت: ايجاد چارت‌هاي سازماني و افزايش کارهاي تخصصي و روزمره افراد از عوامل دوري و کمرنگ شدن روابط عاطفي ميان کارکنان است و موجب کند شدن روند اجراي برنامه‌ها و انجام کارها در سازمان‌ها شده است.

کاظمي در ادامه از مديران و مسئولان روابط عمومي حوزه‌هاي شهرداري خواست تا با برگزاري جلسات و آيين‌هاي مختلف، موجبات نزديکي و برقراري پيوند عاطفي ميان کارکنان را فراهم کنند.

وي خاطر نشان کرد: تقويت روابط عاطفي و همدلي ميان کارکنان يک مجموعه، روند پيشرفت و اجراي برنامه‌هاي پيش بيني شده را سرعت مي‌بخشد که اين به نفع مجموعه و شهروندان است.

پايان پيام/

 

related images