12/20/2015

وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد؛

برگزاري جشنواره عکس‌هاي موبايلي با محوريت تخلفات ترافيکي در قزوين

سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: در طرحي ديگر از محله؛ با مشارکت سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري جشنواره عکس هاي موبايلي با محوريت تخلفات ترافيکي برگزار مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري نژاد افزود: علاقمندان مي‌توانند براي شرکت در اين جشنواره  عکس‌هايي با موضوع عدم احترام به خط عابر پياده و چراغ راهنمايي، پرتاب زباله از خودرو، عدم استفاده از پل عابرپياده، پارک دوبله و ... با موبايل خود تهيه و تا پايان دي ماه سال جاري از طريق تلگرام و واتس آپ به شماره 09301516070، ايميل gmail.com@9301516070M   و تحويل حضوري به دبيرخانه جشنواره واقع در اين سازمان ارسال يا تحويل دهند.

وي هدف از برگزاري اين جشنواره را افزايش مشارکت شهروندان در ارتقاي سطح فرهنگ شهروندي و فرهنگ سازي در بين مردم براي توجه به قوانين راهنمايي و رانندگي و همچنين موضوع ترافيک برشمرد.

وزيري نژاد با بيان اين مطلب که هنر بهترين ابزار براي فرهنگ سازي است، افزود: هنر ابزار خوبي براي آموزش شهروندي با هدف آموزش شهروند فعال، آگاه و مسئوليت پذير و همچنين پرداختن به موضوع ترافيک مي باشد،در اين راستا جشنواره عکس هاي موبايلي با محوريت تخلفات ترافيکي در دستور کار سازمان قرار  گرفت.

پايان پيام

 

related images