سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۹/۲۴

منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

عمليات برف‌روبي و بازگشايي معابر شهر قزوين صورت گرفت

مجتبي منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: با توجه به شروع بارش برف، از شب گذشته سايت هاي برفروبي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين فعاليت خود را به منظور خدمات رساني به شهروندان آغاز کردند.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ منتظري با اشاره به آمادگي ستاد برفروبي سازمان در برابر بارش برف و يخ زدگي معابر افزود: 8 سايت برفروبي در سطح شهر راه‌اندازي و برقرار شده است تا عمليات برفروبي معابر در سطح شهر با سرعت بيشتري صورت گيرد و خدمات رساني مطلوب تري ارائه شود.
وي بيان کرد: بر همين اساس مجموعه اقدامات با اولويت محورهاي اصلي شهر صورت گرفت و با برفروبي و شن پاشي از انسداد محورها جلوگيري بعمل آمد.
اين مسئول افزود: در مرحله بعد محورهاي فرعي و محدوده مراکز آموزشي و درماني و اماکن حساس نيز پاکسازي شدند و برفروبي ديگر معابر شهر همچنان در حال انجام است.
وي اظهار کرد: واحد اجرايي و ستاد برفروبي سازمان، نيروها و ماشن‌آلات خود را در حالت آماده‌باش قرار داده و همزمان با بارش برف در هر لحظه از شبانه‌روز، شن پاشي و برفروبي معابر را آغاز مي‌کند.
منتظري با بيان اينکه عمليات برف‌روبي و نمک‌پاشي از ساعات اوليه شب گذشته در محورهاي اصلي شهر آغاز شد، خاطرنشان کرد: اکنون تمامي محورها و معابر سطح شهر  باز و تردد در آنها امکان‌پذير است.
وي تصريح کرد: در زمان بارش برف براي عمليات برفروبي و پاکسازي خيابان‌ها و معابر شهر 4دستگاه گريدر، 4 دستگاه لودر، 15 دستگاه کاميون برفروب ،4 دستگاه باب کت و 4 دستگاه خودرو شن پاش مکانيزه و 450 نفر نيروي انساني در دو شيفت کاري به صورت کامل آماده خدمات رساني به شهروندان هستند که در عمليات برفروبي شب گذشته 4 دستگاه خودرو شن پاش مکانيزه و نيروهاي انساني بکارگيري شدند.
مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين اضافه کرد: علاوه بر شن‌هاي مخصوص يخ زدايي موجود در سايت هاي برفروبي، مخازن زرد رنگ در برخي معابر شهر تعبيه شده اند تا زمان بارش برف شهروندان بتوانند از آنها استفاده کنند.
وي در همين خصوص افزود: اين مخازن پس از بررسي و شناسايي نقاط حساس و پر خطر شهر در حاشيه برخي از معابر جانمايي شدند که در اين زمينه مي توان به محدوده پل هاي غير هم سطح و مسير هايي با شيب تند و معابر پر تردد شهر اشاره کرد.
منتظري در پايان اعلام کرد: شهروندان گرامي براي برقراري ارتباط با ستاد برف روبي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين مي توانند با سامانه 137 و يا شماره  تلفن هاي 33327565 و33245070 تماس بگيرند و مشکلات خود را اعلام کنند تا اقدام لازم بر اساس اولويت بندي و حساسيت موارد صورت گيرد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط