12/15/2015

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

مهلت استفاده از کارت پارک‌هاي قديمي تا پايان آذر94 است

اسماعيل عرشيان، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: مهلت استفاده از کارت پارک هاي قديمي تا پايان آذرماه سال جاري بوده و پس از آن از درجه اعتبار ساقط مي شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: با توجه به اينکه سيستم مکانيزه مورد استفاده در طرح کارت پارک با گذر زمان فرسوده شده و استفاده از تکنولوژي روز دنيا در راستاي تحقق دولت الکترونيک ضرورت داشت، شهروند کارت جايگزين کارت پارک هاي قديمي مي شود.

وي عنوان کرد: امنيت سيستم جديدي که در طرح کارت پارک مور استفاده قرار مي گيرد، بالاتر است و از سوي ديگر اين امر موجب مي شود که از يک ابزار واحد در پرداخت هزينه خدمات شهرداري استفاده شود.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: اکنون شهروند کارت براي حمل و نقل اتوبوسراني مورد استفاده قرار مي گيرد و با فراهم کردن زيرساخت هاي لازم از اين پس علاوه بر استفاده از شهروند کارت در طرح کارت پاک از آن براي استفاده از خدمات پارکينگ ها نيز استفاده خواهد شد.

عرشيان با اشاره به مزاياي استفاده از شهروندکارت در پارک خودروها خاطرنشان کرد: اجراي اين طرح موجب مي شود که ارتباط مالي بين شهروندان و پارکبان ها به حداقل ممکن رسيده و در فرآيند تصميم سازي و سياست گذاري نيز موثر است.

وي گفت: از سوي ديگر امنيت اين کارت ها به مراتب بيشتر از کارت هاي قديمي بوده و در ساير خدمات ارائه شده از سوي شهرداري قزوين از قبيل خدمات پارکينگ ها نيز مي تواند مورد استفاده قرار گيرد.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين اظهار کرد: هدف اين است که از يک کارت در تمام ناوگان حمل و نقل شهري استفاده شود و يک نظام يکپارچه براي پرداخت هزينه سفر در سيستم حمل و نقل داشته باشيم.

عرشيان تصريح کرد: همچنين اين طرح زيرساخت هايي را براي مديريت يکپارچه و جامع فراهم مي کند.

وي يادآور شد: مهلت استفاده از کارت پارک هاي قديمي تا پايان آذرماه سال جاري بوده و پس از آن اين کارت ها از درجه اعتبار ساقط مي شود.

پايان پيام/

 

related images