12/6/2015

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد؛

نصب سايبان دوچرخه در مراکز جاذب سفر شهر قزوين

اسمعيل عرشيان، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: 300 فضاي پارک u شکل و حداقل 10 سايبان دوچرخه در سطح شهر قزوين ايجاد مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ اسماعيل عرشيان افزود: توسعه مکان‌هاي مناسب جهت پارک دوچرخه در نقاط پرجمعيت و پرتقاضاي سفر در سطح شهر از اولويت‌هاي سازان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين در سال جاري به شمار مي‌رود.

وي با اشاره به نصب سايبان دوچرخه در مراکز جاذب سفر اضافه کرد: نصب سايبان دوچرخه در مراکز جاذب سفر با هدف ايجاد فضاي مناسب که از برخورد مستقيم نور آفتاب در تابستان و برف و باران در زمستان با دوچرخه جلوگيري مي کند، انجام مي شود.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد: از سوي ديگر با جانمايي مناسب سعي شده سايبان‌ها در نزديکي مراکز نگهباني ادارات، در ديد دوربين هاي مداربسته و محل هاي شلوغ و پرجمعيت جانمايي شود تا امکان سرقت دوچرخه ها به حداقل ممکن کاهش يابد.

عرشيان خاطرنشان کرد: براساس برنامه ريزي هاي انجام شده با ايجاد 300فضاي پارک u شکل و حداقل 10 سايبان دوچرخه شاهد افزايش شبکه حمل و نقل سبز شهري خواهيم بود.

وي يادآور شد:  هريک از سايبان‌هاي دوچرخه ظرفيت پارک 10 تا 20 دوچرخه را دارد.

پايان پيام/

 

related images