12/1/2015

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبر داد؛

نصب تابلوهاي راهنماي مسير شهر قزوين با مشارکت بخش خصوصي

اسماعيل عرشيان، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: طراحي، خريد و نصب تابلوهاي راهنماي مسير ورودي‌هاي شهر و پل هاي غيرهمسطح با اعتبار 1.5 ميليارد تومان در قالب سرمايه گذاري از سوي شهرداري قزوين در مدت 18 ماه اجرا مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ اسماعيل عرشيان افزود: يکي از تجهيزات ترافيکي مهم و تاثيرگذار در ايمني و بهبود ترافيک طراحي و نصب تابلوهاي راهنماي مسير به منظور هدايت و راهنمايي مسافران و رانندگان در سطح شهر است.

وي اضافه کرد: در حال حاضر 2 هزار و 850 مترمربع تابلوي راهنماي مسير به صورت بالاسري و جانبي در اکثر معابر اصلي سطح شهر قزوين نصب شده است اما تابلوهاي ورودي هاي سطح شهر قزوين و همچنين تابلوهاي تاييدکننده به واسطه هزينه بالا و متراژ موردنياز در مرحله دوم دستورکار شهرداري قرار گرفت.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد: به منظور هدايت مسافران با تأکيد بر ورودي هاي سطح شهر قراردادي به مبلغ 1.5 ميليارد تومان از طريق معاونت سرمايه گذاري با مشارکت بخش خصوصي منعقد و به سازمان جهت اجرا ابلاغ شد.

عرشيان خاطرنشان کرد: در اين طرح ضمن تهيه يک نقشه(آلبوم) جامع براي همه شبکه معابر سطح شهر متناسب با افتتاح پل‌هاي غيرهمسطح با تاکيد بر ورودي هاي سطح شهر تابلوهاي راهنماي مسير به صورت مرحله اي طراحي، ساخته و نصب مي شود.

وي يادآور شد: اکنون اين تجهيزات به واسطه مشخصات فني شبرنگ‌هاي مصرفي جزو تجهيزات گران قيمت محسوب مي‌شود و هزينه هر مترمربع از اين تابلوها بالغ بر يک ميليون و 300 هزار تومان است.

پايان پيام

 

related images