11/30/2015

فدائي‌فر، مدير منطقه سه شهرداري قزوين خبر داد؛

مراحل پاياني پروژه درزگيري آسفالت سطح منطقه سه شهرداري قزوين

کيومرث فدائي‌فر، مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: عمليات عمراني درزگيري آسفالت سطح منطقه سه شهرداري قزوين با کيفيت مناسب و سرعت بيشتر آغاز شد که اکنون در مراحل پاياني کار قرار دارد.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ فدائي‌فر افزود: امسال براي درزگيري آسفالت سطح اين منطقه 300 ميليون تومان اعتبار اختصاص يافت که اکنون از 90درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار مي‌باشد.

اين مقام مسوول اظهار کرد: عمليات عمراني اين پروژه در يک ماه به صورت شبانه‌روزي اجرايي شده است که به زودي به پايان خواهد رسيد.

وي با اشاره به اهميت اجراي اين پروژه توضيح داد: با توجه به اينکه هزينه روکش آسفالت بسيار گران است با درزگيري ترک‌هاي آسفالت و تراشيدن آسفالت‌هاي خراب شده در خيابان‌هاي اصلي، اجراي روکش آسفالت را 2 تا 3 سال به تاخير مي‌اندازد.

فدائي‌فر اضافه کرد: امسال که تلاش بر اين بود که کيفيت اجراي اين پروژه در سال جاري نسبت به سال گذشته بهتر باشد، اين پروژه با کيفيت مناسب و سرعت بيشتر اجرايي شد.

وي با بيان اينکه عمليات تراش آسفالت نزديک به 30هزار مترطول در برنامه کاري امسال قرار داشت، اظهار کرد: مرمت و حفظ و نگه‌داري خيابان‌هاي اصلي سطح منطقه از اهداف اصلي اجراي اين پروژه است.

اين مقام مسوول اضافه کرد: اجراي اين طرح با کيفيت مناسب يکي از خواست‌هاي شهروندان است و براي جلب رضايت شهروندان مديريت شهري تلاش کرد به نحو احسن اين طرح را اجرايي کند.

فدائي‌فر بيان کرد: امسال با توجه به اهميت اجراي پروژه اعتبار عمليات عمراني اين پروژه نسبت به سال گذشته افزايش خوبي داشت.

 پايان پيام

 

related images