پنجشنبه ۱۳۹۴/۰۴/۱۸

موسي‌‌خاني، معاون عمليات سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين خبر داد؛

سقوط مرد 60 ساله قزويني به چاهک آسانسور

قدير موسي‌خاني، معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: شهروند 60 ساله‌اي که قصد استفاده از آسانسور ساختمان پزشکان را داشت از طبقه سوم سقوط کرد.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ موسي خاني افزود: اين مرد 60 ساله براي استفاده از آسانسور اقدام به باز کردن درب آسانسور مي‌کند که به دليل توقف آسانسور در طبقه بالاتر وي به روي چاهک طبق منفي دو سقوط مي‌کند.
 
موسي‌خاني ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام به سامانه 125 آتش نشاني ، نيروهاي ايستگاه 2 اين سازمان در محل حاضر و عمليات نجات و خارج کردن مصدوم انجام  و مصدوم که به طرز معجزه آسايي از مرگ نجات يافته بود تحويل نيروهاي اورژانس مي شود.
 
معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين ادامه داد : متاسفانه يکي از حوادثي که افزايش يافته حوادث مربوط به آسانسور است از اين رو مديران ساختمان‌هاي اداري و مسکوني بايد نظارت بيشتري به تعمير و نگهداري آن داشته باشند و شهروندان نيز به هنگام استفاده از آسانسور دقت لازم را داشته و قبل ازوارد شدن به داخل کابين از توقف کامل و درست آن اطمينان حاصل کنند.
 

 

تصاویر مرتبط