شنبه ۱۴۰۲/۰۱/۰۵

شهردار قزوین در نخستین جلسه شورای معاونین در سال جدید:

اجرای پروژه‌های عمرانی و تحقق بودجه مهم‌‎ترین مأموریت مدیران شهری قزوین است

صباغی شهردار قزوین مطرح کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی و تحقق بودجه مهم‌‎ترین مأموریت مدیران شهری قزوین در سالجاری است

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین،دکتر مهدی صباغی شهردار قزوین در نخستین جلسه شورای معاونین و مدیران ارشد شهرداری که صبح امروز در سالن جلسات مفاخر عمارت بلدیه برگزار شد ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید اظهار کرد: تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن، بسیار مغتنم است و باید آن را به فال نیک گرفت و با توکل به خداوند متعال و معنویت این ایام مبارک، در مسیر خدمت رسانی به مردم عزیز و شهروندان گام برداشت.

 

صباغی با اشاره به مهمترین پروژه‌های عمرانی شهرداری در حوزه‌های ترافیکی و زیرساختی در سال جدید، عنوان کرد: مهم‌ترین مأموریت ما در سال جدید اجرای پروژه‌های عمرانی در جهت خدمت‌ رسانی به مردم و نیز تحقق بودجه سه هزار میلیارد تومانی است که توسط شورای اسلامی شهر به شهرداری ابلاغ شده است.

 

شهردار قزوین با اشاره به تحقق اهداف بودجه سال 1401 بیان کرد: یکی از مأموریت‌های بودجه در سال گذشته اتمام پروژه‌های نیمه تمام بود که در این امر موفق بودیم و توانستیم بخش عمده‌ای از پروژه‌های معرفی شده را به اتمام برسانیم و برخی از آن‌ها را نیز افتتاح کنیم، علاوه بر آن موفق شدیم تا با توافق بیش از یک هزار میلیاردی با بانک شهر و حل بدهی کلان بانکی، بودجه سال گذشته را محقق کنیم.

 

صباغی با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرداری در حوزه‌های ترافیکی و زیرساختی عنوان کرد: مهم‌ترین مأموریت ما در سال جدید اجرای پروژه‌های عمرانی در جهت خدمت‌رسانی به مردم و نیز تحقق بودجه سه هزار میلیارد تومانی است که توسط شورای اسلامی شهر به شهرداری ابلاغ شده است. 

 

وی از تمامی مدیران خواست تا با دوری از حواشی بیهوده و تمرکز بر اصل خدمت به مردم، اهتمام خویش را در جهت انجام مأموریت‌های محوله به کار ببندند.

 

شهردار قزوین در پایان عنوان کرد: هماهنگی مدیران با یکدیگر، پیگیری جدی کارها و هماهنگی مدیریت شهری با شورای اسلامی شهر باید مورد توجه مدیران باشد تا بتوانیم اهداف خود را در سال جدید محقق کنیم.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط