دوشنبه ۱۳۹۰/۱۰/۲۶

گنجي ؛ مدير منطقه سه شهرداري قزوين:

پايان عمليات عمراني پروژه پياده‌‌روسازي بلوار غدير تا پايان سال جاري

عمليات عمراني پروژه پياده‌ روسازي بلوار غدير از نوروزيان تا فلکه گل ها تا پايان سال جاري با اعتبار 4ميليارد و 800ميليون ريال در صورت مساعدت هوا به اتمام خواهد رسيد.

 

مدير منطقه سه شهرداري قزوين از پايان عمليات عمراني پروژه پياده‌ روسازي بلوار غدير حدفاصل نوروزيان تا فلکه گلها تا پايان سال جاري خبر داد.

ناصر گنجي، مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: عمليات عمراني پروژه پياده‌ روسازي بلوار غدير از نوروزيان تا فلکه گلها تا پايان سال جاري با اعتبار 4ميليارد و 800ميليون ريال در صورت مساعدت هوا به اتمام خواهد رسيد. 

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ گنجي با بيان اينکه هم اکنون عمليات عمراني پروژه فوق از 69درصد پيشرفت فيزيکي و 55درصد پيشرفت ريالي برخوردار است، بيان کرد: تاکنون 600متر طول از عمليات اجرايي اين پروژه کار و همچنين 3ميليارد و 300ميليون ريال اعتبار هزينه شده است.

وي با بيان اينکه عمليات عمراني اين پروژه شامل عمليات خاکبرداري، لوله گذاري، زيرسازي، اجراي مسيرهاي دوچرخه، پياده و معلولين، اجراي فضاي سبز و تهيه و نصب مبلمان شهري مي‌باشد، گفت: 13هزار مترمکعب خاکبرداري و 5هزار مترمکعب خاکريزي عمليات عمراني اين پروژه است.

گنجي با بيان اينکه مصالح ساختماني مصرف شده در اين پروژه در آزمايشگاه‌ها مورد تاييد قرار مي‌گيرد، بيان کرد: کيفيت موزاييک‌هاي استفاده شده در پروژه‌هاي پياده روسازي از نظر مقاومت خمشي، فشاري و جذب آب مورد تاييد قرار گرفته است.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين هدف از اجراي اين پروژه را تسهيل و تشويق در عبور و مرور بدون خودرو با تاکيد بر استفاده از دوچرخه و احترام به نيازهاي معلولين، ايجاد فضاي مکث و ارتقاي کيفيت بصري معبر همراه با افزايش سرانه فضاي سبز و مبلمان متنوع  شهري همچنين هدايت آب نهر موجود و دفع آبهاي سطحي بيان کرد.

وي درباره مشخصات اجرايي اين پروژه مطرح کرد: اين پروژه در حال حاضر  در ضلع شمال بلوار غدير جنب ديوار دانشگاه بين الملل امام خميني(ره) آغاز بکار گرديده که در طول تقريبي هزار و 100متر و عرض 14متر در حال اجرا مي‌باشد.

گنجي با بيان اينکه موارد فني در عمليات اجرايي اين پروژه رعايت شده است، بيان کرد: رعايت نيازهاي شهروندان پياده و سواره يکي از ضرورت‌هاي شهر سازي است.

گفتني است؛ معاونت عمراني به عنوان ناظر عاليه و شهرداري منطقه سه به عنوان ناظر اجرايي اين پروژه مي‌باشد.

 پايان پيام

تصاویر مرتبط