دوشنبه ۱۳۹۴/۰۹/۳۰

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

مهلت استفاده از کارت پارک در قزوين به پايان رسيد

اسماعيل عرشيان، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با بيان اينکه مهلت استفاده از کارت پارک به اتمام رسيد، گفت: از اول دي ماه سال جاري کارت پارک فاقد اعتبار بوده و شهروندان بايد براي استفاده از خدمات پارک حاشيه اي از شهروند کارت استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ اسماعيل عرشيان افزود: لزوم يکسان سازي يا تعريف يک کارت واحد در حوزه حمل و نقل موجب شد که شهروند کارت به عنوان يک کارت واحد حمل و نقل معرفي شوذ.

وي اضافه کرد: يک سري مشکلات و تخلفاتي در بحث کارت پارک وجود داشت که نياز بود از تکنولوژي هاي جديد استفاده کنيم تا سيستم مکانيزه در اختيار داشته باشيم.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد: براين اساس يک دوره سه ماهه به شهروندان فرصت داديم تا کارت پارک هاي خود را با شهروندکارت تعويض کنند.

عرشيان تصريح کرد:  براين اساس از اول دي ماه سال جاري کارت پارک فاقد اعتبار بوده و شهروندان بايد براي استفاده از خدمات پارک حاشيه اي از شهروند کارت استفاده کنند.

وي خاطرنشان کرد: کارت پارک هاي قبلي به مبلغ 2هزار تومان از شهروندان خريداري شده و کارت هاي جديد که قابليت استفاده در اتوبوسراني و ساير بخش‌هاي حمل و نقل را دارد، با مبلغ 5 هزار تومان به آنان فروخته مي شود که شهروندان پس از خريد کارت مي توانند نسبت به شارژ آن اقدام کنند.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين يادآور شد: با توجه به اينکه مهلت استفاده از کارت پارک تا 30 آذرماه سال جاري بود پس از اين تاريخ در صورتي که شهروندان همچنان از اين کارت براي پارک استفاده کنند توسط پليس راهور جريمه مي شوند.

پايان پيام/

 

 

تصاویر مرتبط