یکشنبه ۱۳۹۴/۰۹/۲۹

آريان، معاون فرهنگي و هنري سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين:

نمايشگاه بزرگ کتاب در مجموعه تاريخي سعدالسلطنه قزوين افتتاح شد

به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدي (عج)،نمايشگاه بزرگ کتاب «پروانه خيال» با 50 درصد تخفيف توسط سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين با حضور جمعي از اعضاي شوراي شهر و مديران شهرداري در مجموعه تاريخي سعدالسلطنه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ صادق آريان معاون فرهنگي و هنري سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري در اين مراسم گفت: چهار هزار عنوان کتاب با بيش از 20 هزار جلد کتاب در اين نمايشگاه در زمينه‌هاي مختلف علمي، فرهنگي، ديني، تاريخي، آموزشي در معرض ديد علاقمندان قرار گرفته است.

وي اظهار  کرد: از اين مجموع کتب دو هزار و 500 عنوان ويژه بزرگسالان و يک‌هزار و 500 عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان « کتاب هاي راهنماي درسي، بازي‌هاي فکري و داستان» مي باشد.

 آريان خاطرنشان کرد:همچنين کتاب‌هاي نايابي با موضوعات مختلف از سراسر کشور در زمينه‌هاي سلامت روان، معنوي و فکري از کتب برتر و با نظر استادان استان قزوين در نمايشگاه کتاب موجود مي باشد که از آن جمله مي توان به قرآن‌هاي نفيسي اشاره کرد که تاکنون توسط مؤسسات چاپ استان قزوين تهيه نشده است.

وي خاطرنشان کرد: نمايشگاه بزرگ کتاب «پروانه خيال» اولين نمايشگاه کتاب دراستان قزوين در سال 94 مي باشد که در راستاي ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخواني برپا شده است.

آريان افزود: در اين نمايشگاه به تمامي بازديدکنندگاني که اقدام به خريد کتاب ‌کنند 30 درصد تخفيف ارائه مي‌شود و علاوه بر اين بازديدکنندگان مي‌توانند با خريد بن‌هايي که از سوي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين تهيه شده از 20 درصد تخفيف اين بن‌ها نيز استفاده کرده و به اين ترتيب بازديدکنندگان مي‌توانند کتاب‌ها را با 50 درصد تخفيف خريداري کنند.

اين مسئول خاطرنشان کرد: هماهنگي‌هاي لازم جهت بازديد دانش آموزان و مهدکودک هاي قزوين جهت بازديد از اين نمايشگاه کتاب صورت گرفته است.

 اين مسئول خاطرنشان کرد: نمايشگاه بزرگ کتاب «پروانه خيال»  از تاريخ 29 آذر ماه تا 19 دي ماه سال جاري از ساعت 9 صبح تا 21 شب در سراي سعدالسلطنه داير مي باشد.

گفتني است، اين نمايشگاه با همکاري سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قزوين و سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين برپا شده است.

 

تصاویر مرتبط