یکشنبه ۱۳۹۴/۰۹/۲۹

وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد؛

برگزاري جشنواره عکس‌هاي موبايلي با محوريت تخلفات ترافيکي در قزوين

سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: در طرحي ديگر از محله؛ با مشارکت سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري جشنواره عکس هاي موبايلي با محوريت تخلفات ترافيکي برگزار مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري نژاد افزود: علاقمندان مي‌توانند براي شرکت در اين جشنواره  عکس‌هايي با موضوع عدم احترام به خط عابر پياده و چراغ راهنمايي، پرتاب زباله از خودرو، عدم استفاده از پل عابرپياده، پارک دوبله و ... با موبايل خود تهيه و تا پايان دي ماه سال جاري از طريق تلگرام و واتس آپ به شماره 09301516070، ايميل gmail.com@9301516070M   و تحويل حضوري به دبيرخانه جشنواره واقع در اين سازمان ارسال يا تحويل دهند.

وي هدف از برگزاري اين جشنواره را افزايش مشارکت شهروندان در ارتقاي سطح فرهنگ شهروندي و فرهنگ سازي در بين مردم براي توجه به قوانين راهنمايي و رانندگي و همچنين موضوع ترافيک برشمرد.

وزيري نژاد با بيان اين مطلب که هنر بهترين ابزار براي فرهنگ سازي است، افزود: هنر ابزار خوبي براي آموزش شهروندي با هدف آموزش شهروند فعال، آگاه و مسئوليت پذير و همچنين پرداختن به موضوع ترافيک مي باشد،در اين راستا جشنواره عکس هاي موبايلي با محوريت تخلفات ترافيکي در دستور کار سازمان قرار  گرفت.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط